ראשון בערב, דממה במסעדה החלבית של מלון "קינג דיוויד" בירושלים. שרה ואבנר נתניהו מנסים לתפוס שלווה ולנוח מכל ההמולה סביב החקירות. על השולחן בקבוק יין ולא שמפניה, ומלבד האם ובנה עוד שני גברים לא מזוהים סביב השולחן. לא ברור מי פרע את החשבון, ולא נמסרה תגובה מלשכת נתניהו.

שרה נתניהו
שרה נתניהו

> מזל"ט משולש: לאירוסי בתו של רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ, לאירוסי בתו של יו"ר עזר מציון חנניה צ'ולק ולאירוסי בתו של השר לשעבר אריאל אטיאס.



ועוד בת של מישהו, חגית לבייב, פרגנה לאבא לב באינסטגרם על הזכייה במשפט לאחר ארבע שנים של מאבק בשותפו אברהם דוד קליין: ״התענוג הגדול הוא לעשות את מה שאנשים אומרים שאינך יכול״.



>סאגת הפרידה בין אוליביה עופר לבין ד"ר עידו סירוטה, שחתונתם ב–2010 הוגדרה כאחת היקרות בארץ, הגיעה לסיומה. עופר היא נצר למשפחה המיוחסת, בתם של אייל ומרילין עופר ונכדתם של סמי ואביבה עופר. ד"ר סירוטה הוא בנם של פרופ' פיני סירוטה, ראש המחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים אברבנאל, ופרופ' לאה סירוטה, ראש מחלקת פגים בבית החולים שניידר.

כשהשניים נישאו לפני כשבע שנים באירוע ענק ומושקע בפארק תמנע, נמלי התעופה של אילת ועקבה נתמלאו במטוסים פרטיים, עם אורחים מעבר לים לצד השמנה והסולתה שהתכבדו והגיעו לאירוע הנוצץ. האידיליה נמשכה שנה ולאחריה בני הזוג לא הפסיקו להתכתש בסכסוך מתמשך: הוא הגיש בקשה לשלום בית בבית הדין הרבני, היא שכרה עורכי דין בניו יורק וטענה שגנב לה כסף - טענות שנדחו על ידי בית המשפט. בסופו של דבר הם התגרשו, הגט ניתן ולאוליביה כבר יש חבר חדש, יהודי אמריקאי כשר למהדרין.