למרות שיש לה ילד אחד, אריאל בן השלוש ועוד אחד מתפתח בבטן, השחקנית ימית סול חושפת שהיא הייתה שלוש פעמים בהריון. כוכבת הילדים מתוודה שעברה בעבר הפלה וגם מנצלת את הבמה להעביר ביקורת על כל המגיבים החצופים.

סול בת ה- 34 שנמצאת בחודש השביעי להריונה ומסרבת לחשוף את מין העובר העלתה פוסט ברשתות החברתיות שמגולל את תחושותיה הקשות והלא נעימות מכל אותם "נשמות טובות" שדוחפות את האף שלהם למקומות לא שלהם.

וכך היא פרסמה: "וואו כבר יצאה לך הבטן״? ״יפה לך כשהפנים מלאות״ ״מה קורה שמנמונת״? ״את בטוחה שאת רוצה / יכולה לאכול את זה״? ״אחות של גיסי כמעט מתה מאפידורל״ ״למה לקח לכם כ״כ הרבה זמן להביא עוד אחד״? ״נו מתי השלישי״ ״התעגלת״ ״גדלת״ ״דובוני״ אל תחכי כמו פעם שעברה״ ״אפילו השפתיים שלך התנפחו״ ״אבל זה יפה לך״ ״נשבעת שיפה לך להשמין״. לא יעזור, למרות שזה ההיריון השני שלי (שלישי לאלה שחיטטו מספיק) עדיין אני נדהמת מהעובדה שלאנשים יש אשכרה דעה על מה שקורה עם הגוף שלי.


 

A post shared by Yamit Sol-Nottes (@yamitsol) on


משום מה כשבחורה בהריון זה נראה לאנשים לגיטימי לחלוק איתך אותה. למען הסר ספק אני גאה בגוף המתפתח שלי. לפני ואחרי הכל אני מייצרת חיים". סול מוסיפה כי היא גאה בהליך והשינוי שהגוף שלה עובר ומוסיפה: "אין לי מטרה לסיים את ההיריון בלי ש״יראו שאני בהריון״ כי תנחשו מה? אני בהריון . תשעה חודשים של שינוי מתמיד- גדילה של הרחם, מתיחה של רצועות, הכפלת נפח הדם, התרחבות של המפרקים והעצמות, אגירת נוזלים, הורמונים, מלא מלאאא הורמונים וגם יצור אחד קטן יקר ומופלא שנמצא שם בפנים, זה שבע״ה אזכה לפגוש בסוף התהליך (החייב להיות נראה) הזה.

אז אנא מכם (ומכן) תהיו טובים - לעצמכם ולאחרים. ושחררו אותנו, הנשים בהריון, מהדעות שלכם על מה שקורה עם ובתוך הגוף שלנו. תאמינו לי שנסתדר נפלא גם בלי לשמוע אותן, אנחנו עסוקות במשהו גדול יותר עכשיו.


 

A post shared by Yamit Sol-Nottes (@yamitsol) on