עונת הזוגות של האח הגדול מתחילה לאט לאט לקבל תפנית ולהתמוגג. אחרי שהבית איבד את עדן סבן ואנדל קבדה, עוד זוג נמצא רגל אחת כבר מחוץ לקשר. אורנה דנינו ודן רושנסקי, הזוג עם הפערים הכי גדולים בבית כשהוא רווק תל אביבי צעיר שגר בדירת שותפים והיא מבוגרת ממנו כמעט בעשור, גרושה דתייה ואם לשני ילדים בוגרים.

למרות המרחק העצום בין השניים בבית האח הם מצאו חיבור והיה להם קל לפתח רומן הרחק מסטטוסים והגדרות. אך רגע לפני הגמר דן מראה איתותים של פרידה ומחפש למצוא את הדרך החוצה. המשבר שפקד את הזוג רגע לפני הגמר מגיע בעקבות משימת הרדיו. אורנה עלתה לשידור וקיבלה שיחת הטלפון מחברו של דן, ליעד ששאל אותה מדוע היא חסרת ביטחון ומקנאה לדן. היא השיבה לו שזה רק אמור להחמיא לו. מה שהוביל לשיחה בין דן לאורנה בחדר השינה שהובילה למשבר ביחסים.  בשיחת "יחסנו לאן" שערכו אמש באישון לילה, הבהיר לה דן את תחושותיו הלא ברורות לגבי הקשר, הקושי עם הערות הקנאה וטען שהוא מעורער וכבוי איתה במקום להיפתח ולהתקרב.


כבר לא יתנשקו. דן רושנסקי ואורנה דנינו (צילום: צילום מסך)
כבר לא יתנשקו. דן רושנסקי ואורנה דנינו (צילום: צילום מסך)

אורנה מצידה טענה שהקשר שלהם מזויף והאשימה אותו שהוא מתנהל איתה רק על פי דעת הקהל ועל פי הצעקות בגבעות שהוא שומע מבחוץ. אם עוקצים או מקללים אותה הוא כבה ומתרחק ואם שולחים לה מסוק תמיכה הוא מתלהב ומגלה בה עניין.

את השיח סיכמה אורנה כשהעניקה לדן ספייס מהקשר והוסיפה שהיא לגמרי מבינה אותו. מה יעלה בגורל הקשר? האם מדובר בעוד אסטרטגיה של דן ליצור תפנית בעלילה רגע לפני הגמר ולזכות בפוקוס או הזדמנות לברוח מהקשר רגע לפני שהם יוצאים מהבית.

הסוף. סוף סוף?
הסוף. סוף סוף?