עוד דרמה מבית "האח הגדול". בשיחה אישית שערך שרון גל עם הדיירת שני גולדשטיין ניסה חבר הכנסת בדימוס לבדוק מדוע היא לא התגייסה לצבא. גולדשטיין פתחה בפניו תיבת פנדורה שחורה ובבכי חשפה שהיא נאנסה בצעירותה. גל הביע תמיכה אך נראה בפועל כמי שלא מאמין לסיפור של גולדשטיין וביקר אותה על כך שלא הגישה תלונה במשטרה.

השיח בין השניים עורר סערה ברשת על נשים שלא מתלוננות על אונס או תקיפה מינית ומתנגדי שני אף הרחיקו לכת וטענו כי היא המציאה סיפור כחלק מאסטרטגיה לרכוש את אהדת הקהל רגע לפני הסוף. אלה גולדשטיין אמא של שני לא יכלה לשתוק על הביקורת שספגה בתה בעקבות השיחה ופירסמה את הפוסט הבא בעמוד הפייסבוק של "האח הגדול":


 

A post shared by Ella Goldstein Wolf (@ella_wolf26) on


"אני מבינה שקשה לחלקכם לקבל את מה ששני סיפרה על עצמה. שבו שנייה ותחשבו, לאיזה בני אנוש זה הופך אתכם אם משחק טלוויזיה גורם לכם לפקפק בבחורה שנחשפת ומספרת משהו קשה מעברה. היא לא נכנסה לבית עם האג׳נדה הזאת. היא לא נושאת את צלב הקורבן. היא סיפרה את זה רק כשהרגישה צורך להסביר לשרון מאיזה מקום היא מגיעה. אם מישהו, או מישהי מסוגלים לחשוב שאישה צעירה תשקר על פגיעה כזו בגופה או בנפשה, הוא מעוות לצערי לא פחות ממי שפגע בה. חשוב להגיד מראש, אין לי כוונה להתנצח פה עם איש, אז תחסכו ממני את דברי הבלע."