אלה גולדשטיין, אימה של אחת הדיירות שככל הנראה יגיעו לגמר העונה בבית האח הגדול, שני גולדשטיין התראיינה אתמול אצל רן שריג ודנה ספקטור, ב-103FM: "לא ציפיתי שהיא תישאר עד הגמר, חשבתי שתוך שבועיים הם מקיאים אותה מתוכם או שהיא מידפקת על כל דלת אפשרית ואומרת 'תוציאו אותי אני לא יכולה להמשיך להיות פה'".

גולדשטיין ענתה כאשר נשאלה מדוע חשבה שיקיאו את בתה מתוך הבית, "אני מכירה אותה, אתמול כתבתי פוסט שלדעתי מאד משקף את מה שהיא, כתבתי שכמו בשיר של אריק ברמן, היא טעם נרכש, היא לא כזו שמתאהבים בה במיידי". אם רציתם לדעת אם שני תמיד הייתה מתנהגת ככה תופתעו לגלות שהיא הייתה דיי שקטה בילדותה. "שני הייתה ילדה מאד דעתנית, אבל גם מאד טובה. היא החלה למרוד איפשהו בכיתה ח' שם החלו סימני גיל ההתבגרות. בגיל 16 היא ממש נעשתה דעתנית, היא רצתה להפסיק ללמוד, החלה להסתובב במקומות שלא אהבתי עם אנשים שלא אהבתי והיא קעקעה שם של חבר שהיה לה בזמנו".



גולדשטיין נשאלה כיצד היא מתמודדת עם הלעג שזכתה לו שני כאשר סיפרה במשימת הרדיו על החוויה הקשה שעברה, היא השיבה, "אני הגבתי על הלעג בפוסט בפייסבוק. אני מכירה את המקרה, לא הפתיע אותי מה שהיא סיפרה, הפתיעה אותי שהיא סיפרה על כך, משום שרק חוג המשפחה המצומצם ידע מזה עד היום. קשה לי לראות את התגובות, אך זה גם סוג של תרפיה שהיא עוברת עם עצמה שבחרה להפוך את הסיפור לפומבי".



על הפרידה של שני מהדייר לשעבר דן רושנסקי, "קיוויתי שזה יגמר. הקשר בניהם היה הרסני, הוא לא היה נחמד אליה ואף ניסה להפוך אותה למישהי שהיא לא. בנוסף הוא ניסה להפוך אותה לפסיכוטית. לא אהבתי שהוא הושפע מדיירים אחרים". אז מה יהיה כששני תצא מהבית? "אני גם מאד דואגת ממה שיהיה כשהיא תצא. לפני שהיא נכנסה תלשנו שערות מהראש, פחדתי שהיא תחווה קושי שישרוט אותה לנצח, ברור לי שזה שורט ולכן אני פוחדת גם מההמשך."


 

A post shared by Ella Goldstein Wolf (@ella_wolf26) on