יניב אלגאווי, אחיו של חבר הכנסת לשעבר ודייר בית האח הגדול, שרון גל התראיין בתכנית של דנה ספקטור ורן שריג ב- 103FM על כניסתו של גל לבית האח ועל המרדף התקשורתי אחר אחיו: "זה פגע לו בפרנסה"

"ידעתי על הכניסה שלו רק כמה שעות לפני. קיבלתי את שוק חיי, סיפר אלגאווי, הייתי ער לכל הפרסומים בחדשות כששרון נכנס אבל הוא לא אמר לי מילה. למען האמת גם לא העזתי לשאול אותו כדי לא לשים אותו במקום לא נוח. לא ידעתי אם מותר לו להגיד או לא ולא רציתי להכשיל אותו. ממש לפני שהוא נכנס, שאלתי אותו שרון 'כן או לא?', הוא אמר לי שכן. ביקש שאדבר עם הילדים ואשמור עליהם".


 

A post shared by Sharon Gal (@sharon__gal) on


 

A post shared by Sharon Gal (@sharon__gal) on


על כניסת שרון לבית: "הוא עבר שנים לא פשוטות בכלל אבל לא בגלל זה הוא נכנס לבית האח הגדול. הוא נכנס דבר ראשון כדי להעביר את האג'נדה והמסרים שיש לו, ויש לו לא מעט. דבר שני זו חוויה מדהימה". כאשר נשאל האם לדעתו שרון נפגע מהתקשורת, ענה: "הוא מאד פגוע מהתקשורת, 7 שנים כבר רודפים אחריו ללא הרף. לא עוזבים את האיש. הוא סיפר לי בגילוי לב, שלקחו עדויות מ-200 אנשים שהיו סביבו ולא מצאו כלום. כל פעם פרשה חדשה ובסוף אין כלום, די תשחררו".

 "כואב לי שאומרים רע על אחי, אני לא רוצה שיגידו דברים רעים עליו כי אני יודע כמה טוב הוא. היום כל עם ישראל יודע ורואה כמה טוב שרון גל, כמה לב, כמה נשמה. שרון כיום בן 42, אין אצלו משחקים. אם הוא לא אוהב, הוא לא אוהב ואומר זאת בפנים. נניח החברות עם חמימו, יש שם פער של 20 שנה. הם משחקים כדורגל ביחד, צוחקים, יושבים ואוכלים. הוא אמיתי!". ומה לגבי השמועות על השוק האפור? אלגאווי הגיב: "זה פגע לו בפרנסה, זה מגעיל בעיני".


 

A post shared by Sharon Gal (@sharon__gal) on