האם דנה רון בדרך לתביעת ענק נגד הזכיינית קשת? לקראת הגמר הגדול של האח הגדול כוכבי "ארץ נהדרת" עשו תוכנית מיוחדת עם דמויות מיתולוגיות מהבית, ביניהם גם כוכבת העונה השלישית של האח הגדול, דנה רון, שזכתה לככב במהלך העונות בדמות בתוכנית הדגל של זכיינית קשת. החיקוי של אתמול עסק בין היתר בתוכנית הבוקר של דנה רון שירדה מהאוויר ובהערה הסקסיסטית והמביכה של יורם זק כשאמר בשידור מול כל עם ישראל "ערב טוב דנה יש לך חצי דקה להסביר לצופים בבית למה את זאת שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים".

בחיקוי אמרה שני כהן שמגלמת את רון:"התוכנית לא ירדה. היא בחופשה, היא כרגע משתזפת בבריכה ומחכה ככה שמישהו יזרוק לה איזו ההערה סקסיסטית והיא תוכל לחזור". רון נפגעה קשות מהחיקוי של אתמול וצייצה מיד ברשתות החברתיות "מה יעשה לגוף תקשורת שמטריד מינית בשידור חי ומגחיך את מעשיו שוב בפריים טיים מול מיליוני צופים? נתחיל בזאת שיתחילו להתפלל שנפגש רק בסרט ולא גם בבית משפט.

אפרופו סרט, קשת מתיישבת לי פתאום על משבצת שם הסרט של טרנטינו: "ממזרים חסרי כבוד ובושה". רון, כאמור לא תבעה את קשת על הטרדה מינית ובחרה להפוך את החוויה הלא פשוטה שעברה בעקבות ההערה של זק לסרט קולנוע, כעת נראה שהיא בדרך לתביעת ענק.