לקראת גמר האח הגדול שיתקיים היום (שלישי) בערב ולאחר שראיינו את כל בני המשפחות של משתתפי הגמר. ראיינו דנה ספקטור ורן שריג ב-103FM את אביה של מעיין אשכנזי, האקסית המדוברת של עומר אדם והדיירת החיננית של הבית. "היא הצליחה להפתיע אפילו אותי, היא לוחמת. היא שרדה את מאה ימים האלה כמו גדולה".

כאשר נשאל על כניסתה של מעיין לבית האח הגדול, ענה: "אני לא רציתי שהיא תיכנס לאח הגדול. זה מאד חושפני. עובדה שלמעיין היה קשה מאד להביע אינטימיות בתוך בית האח. שהיא באה וסיפרה לי שהיא עומדת לעשות את זה, היה לי מאד קשה אבל כמו תמיד כשמעיין עושה משהו, אני הגב שלה". על הרומן עם אביחי: "אני רוצה שהבת שלי תהיה מאושרת, שיהיה לה גבר שבאמת יאהב אותה ויעשה ממנה נסיכה כי מגיע לה. היא מחזירה אהבה. אני חושב שלבית יש את הכללים והתנאים שלו. אני ראיתי שבבית הזוגיות הזאת עשתה לה טוב. כשהם יצאו החוצה התנאים יהיו אחרים, אלוהים גדול, אני רוצה לראות איך זה יעמוד כשזה מחוץ לאקווריום. אני בטוח בדבר אחד, מי שיזכה במעיין יקבל אישה לחיים".

אשכנזי סיפר על רגעים מסוימים שגרמו לו לרצות להיכנס לבית ולגונן על בתו: "בכל פעם ששמעתי את כוכב מכנה אותה בשמות גנאי ומדברת על הניתוחים הפלסטיים שעשתה סמרו שיערות ראשי. זה מאד הרגיז אותי. אף אחד לא יודע מה מעיין עברה בשביל הניתוחים האלה. כשהיא החליטה לעשות את הניתוחים האלה היא ידעה שלנו כהורים יהיה מאד קשה לממן לה אותם. היא אמרה 'אני אעבוד בשביל זה'. מעיין מימנה לעצמה את שני הניתוחים האלו שהיו מאד לא זולים. היא אספה שקל לשקל והלכה למנתח הפלסטי עם קופסת נעלים מלאה בשטרות".



דנה ורן שאלו את איציק על הטענות כי הזכייה ידועה מראש: "אני טענתי כמה פעמים שההפקה בעד שני. הם אמרו לי שזה לא נכון. היו במהלך העונה הרבה דברים שהיו תמוהים עבורי, אני מאד מקווה שמי שיזכה, יזכה בזכות התמיכה והאהבה מבחוץ ולא בגלל משהו מכוון".