תלונה חדשה נגד האח הגדול וקשת אך הפעם מכיוון לא צפוי. הרשות השנייה שוקלת לקנוס את קשת בהליך הפרה בשל הטעיית הצופים. התביעות והביקורות לריאליטי האח הגדול לא מפסיקות גם שבוע לאחר הגמר.

הפעם אלו לא דיירים מאוכזבים, אלא צופים מסורתיים שהרגישו מרומים. זה קרה בעקבות משימה תקציב בבית שנקראה "ארוחה בשמיים" בה נדרשו הדיירים לשתות וודקה עם תולעת, ביניהם גם הדיירת הדתייה אורנה דנינו שלה נאמר על ידי ההפקה מפורשות שמדובר בתולעת קמח והיא כשרה. צופים מסורתיים שצפו בתוכנית התלוננו בפני הרשות השנייה שאין דבר כזה תולעים כשרות והרשות פתחה בבירור מול קשת שטענו כי לפני המשימה התייעצו עם עמותת "כושרות" שהסבירה כי לפי תנאי גידול התולעים במעבדה הן כשרות. עוד הוסיפו כי הדיירת דנינו בכלל לא אכלה את התולעים, האמנם? 


הצופים לא הסתפקו בתשובה של קשת ופנו לעמותת "כושרות" שהשיבו כי קשת מעולם לא פנתה אליהם. בעקבות האירועים שוקלת הרשות את המשך צעדיה וקשת עשויה לספוג קנס כספי גבוה. 

מהפקת התכנית נמסר: "עניין הכשרות נבדק מספר פעמים טרם המשימה ע"י הפקת "האח הגדול" עם נציג עמותת "כושרות" ורבנים נוספים על מנת שלא לפגוע באמונותיהם של הדיירים. ללא קשר להיתר שניתן להפקה בעניין זה, יצויין כי אורנה לא אכלה את התולעים".

עבדו עליה? אורנה דנינו ודן רושנסקי (צילום: אור גפן)
עבדו עליה? אורנה דנינו ודן רושנסקי (צילום: אור גפן)

גם הוא שומר כשרות...אביחי אוחנה (צילום מסך)
גם הוא שומר כשרות...אביחי אוחנה (צילום מסך)