דוד ביטן הגיע לתוכנית "המטה המרכזי" וטרח בזמן הפסקת הפרסומות לשעשע את חברי הפאנל באי אילו אנקדוטות, כמו הפעם ההיא שבה מצא את עצמו בשיחת טלפון עם שרת המשפטים, איילת שקד, והופתע כשבאמצע השיחה השרה אמרה לו: "אתה חייב לעשות את החיקוי שלך מ'ארץ נהדרת' לבן שלי״. וכך, באמצע השיחה, מצא את עצמו ביטן חוזר על הביטוי והעיוות: 'ס'חה רגע, ס'חה רגע', (ובעברית: "סליחה רגע", "סליחה רגע"), שהפך כבר לקאלט.


איילת שקד, ס'חה רגע.

"אכן, נכון. הבן שלי ביקש, שמתי ברמקול. הוא רצה לשמוע את ביטן. מגה סלב".


וביטן, המגה סלב, בחר שלא להגיב דווקא לליאורה. בהחלט מעליב.

דוד ביטן המקור והחיקוי (צילום מסך)
דוד ביטן המקור והחיקוי (צילום מסך)

>לפני כחודש דיווחה ליאורה כי אוליביה עופר המיוחסת השלימה את גירושיה מד״ר עידו סירוטה, והנה עופר מתפנה לפרק ב' ובסוף השבוע התארסה ליהודי בשם מייקל, בנקאי, מייד אין אמריקה. מה שנותר זה לאחל לה הרבה מזל טוב ולהתפלל שהפעם זה יחזיק מעמד קצת יותר זמן.

>ראשון שעבר, מלון "נורמן" תל אביב, השקת המיזם החדש PRIVATE - multi brand events בבעלות היזמיות מירב דהאן וליאת טופל. האירוע, בחסות חברת RENBY, משך חובבי אסתטיקה רבים כמו אלי פפושדו, אילנה גור, ג'ודי שלום־ניר־מוזס, עודד חלף ועוד.

>המיליארדר מנחם אורן חגג יום הולדת 70 יחד עם 150 מאושיות הכלכלה, באירוע ענק בדירת השרד הענקית שלו - פנטהאוז בטיילת תל אביב במרומי המגדל ששייך לו, הלא הוא מלון "רויאל ביץ'". ומי התייצב? ובכן: לייזי אורן, נשיא וסגן יושב ראש מטריקס, ענת ושמואל פרנקל מאפסילון, מלכה ואמנון ליאון, חיים הורביץ מחברת טבע ואשתו נעמי. ומפני שאין הון בלי שלטון, הגיע גם השר צחי הנגבי בסיום האירוע, דילג על גינוני הנימוס, ניגש למטבח וליחך בהנאה ישר מהסירים את המעדנים של השף פול אסנהיים. והיה גם איתי פינקי בסטנד־אפ וקסמים בתפקיד התוכנית האמנותית.

שמואל וענל פרנקל (צילום: אביב חופי)
שמואל וענל פרנקל (צילום: אביב חופי)