בעוד שאתם חגגתם את ליל הסדר מול שולחן ערוך ושרתם את שירי ההגדה, גם הכוכבים דאגו לתעד את מעשיהם בערב החגיגי יחד עם המשפחה. חלק בחרו לנפוש במקומות אקזוטיים עם או בלי המשפחה, חלקם הלכו לפי ההלכה וחגגו בבית סביב השולחן, יש כאלה ששמרו את החג ולא תיעדו וחלק הביאו ילדים לעולם. אז מי חגג איפה ועם מי? TMI עושה לכם סדר!

מלי לוי ושמעון גרשון

 

A post shared by @shimongershon on


 

A post shared by malilevi (@malilevi) on


משפחת גרשון שהתרחבה לאחרונה נסעה לתאילנד עם חברים כדי לחגוג את הסדר באווירה טרופית שונה. את השולחן הם מיקמו על החוף ליד הגלים ואפילו נהנו משקט מבייבי דניאל שהתעורר רק בשיר האחרון שחותם את הסדר.

עמוס תמם וטל נרובאי

 

A post shared by amostamam (@amostamam) on


הזוג המאושר לא חגגו את ליל הסדר ביחד, אבל יש להם סיבה ממש ממש טובה. עמוס וטל הביאו בתחילת החודש את בתם הבכורה לעולם, לה הם קראו אן (כן, כמו שם בתה של רותם סלע) ואתמול אחרי כמעט שבועיים המשפחה המורחבת שוחררה הביתה מבית החולים. שיהיה במזל

אייל גולן והילדים

אהובים. אייל, ליאם ואלין גולן (צילום: אינסטגרם)
אהובים. אייל, ליאם ואלין גולן (צילום: אינסטגרם)

אב המשפחה אייל גולן שחזר זה עתה מחופשה בקובה ואמסטרדם חזר לארץ וחגג את ליל הסדר עם ילדיו מאילנית לוי, ליאם ואלין. גולן העלה לסטורי שלו תמונות עם הילדים המאושרים אבל מי שככל הנראה לא נכחה באירוע הייתה בת הזוג שלו הנוכחית רוסלנה רודינה ובנם המשותף יאן. רודינה, לא תיעדה שום דבר מערב החג, כך שטרם ידוע איפה בילתה את החג. האם יש משבר בין השניים?


דודו אהרון עם אמא ציפורה

איזה מאורע מרגש. דודו וציפורה אהרון (צילום: אינסטגרם)
איזה מאורע מרגש. דודו וציפורה אהרון (צילום: אינסטגרם)

חברים יקרים הסולחה היא לגמרי סופית! אחרי כמעט שנה שלא דיבר עם אמא שלו ציפורה, דודו אהרון חזר לבית אמו בקריית עקרון. הזוגיות שלו עם שיר רוזנבלום ארוסתו לשעבר נגמרה, ועכשיו שיש לו חברה חדשה, נראה שאמא שלו חידשה את מערכת היחסים שלה עם בנה כך שאת ליל הסדר הם בילו יחד.

בר רפאלי

גפילטעעע (צילום: אינסטגרם)
גפילטעעע (צילום: אינסטגרם)

לצערכם אין תיעוד של ליב עזרא מליל הסדר, ועוד לא קיבלתם אפילו תמונת אולטרסאונד של העובר הקטן שמתפתח בבטנה של בר רפאלי, אבל הדוגמנית מוכיחה שאמנם היא כבר לא רפאלי ושינתה את שם משפחה לעזרא כשהתחתנה עם עדי, היא עדיין אוהבת גפילטע פיש כמו פולנייה אמיתית. שיהיה בתאבון

כוכבי "האח הגדול" אותם אתם כל כך אוהבים בחרו להתנתק ביומיים האחרונים ולא להעלות תכנים חדשים לרשתות החברתיות ולבלות בחיק המשפחה אותם לא ראו ימים רבים. מעיין ואביחי העבירו את החג באילת, שני ועומר העבירו אותו בנפרד, אורנה דנינו עם המשפחה וחיים שועי עם משי בבית שאן.