תגידו מזל טוב, פעמיים לזמר המסלסל אייל גולן שגם חוגג היום יום הולדת, וגם קיבל אלבום פלטינה אחרי שבוע בלבד. רגע אחרי שבילה עם חברים בחו"ל, בטיול בקובה ואמסטרדם חזר גולן לזרועות משפחתו איתם בילה את ליל הסדר. בעוד שתיעד את ליאם ואלין בחג, רוסלנה רודינה ויאן לא היו בפריים אבל נראה שאין מה לדאוג.


 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


לא מזמן פרסמה רודינה ברכה לאהובה ברשתות החברתיות וכך כתבה: "יש לך היום יום הולדת!! מה אפשר לאחל לבנאדם כל כך יקר ומיוחד ? אאחל לך את כל האושר שקיים בעולם הזה בריאות ושמחת חיים שתמשיך להצליח בכל מה שתבחר ותמיד אבל תמיד תהיה מאושר. שתהיה מוקף באנשים שרק יאהבו ויפרגנו לך כמו שאתה מפרגן לכל העולם! מאחלת לנו עוד הרבה שנים של זוגיות ואושר ושמחת חיים יחד. מודה לך שהפכת אותי להיות אמא לבן הנסיך שלנו. מזל טוב עד 120 נסיך עולם".


לא פשוט. אייל גולן (צילום:דודי חסון)
לא פשוט. אייל גולן (צילום:דודי חסון)

בנוגע לזכייתו באלבום פלטינה עם מכירות של למעלה מ-60 אלף עותקים תוך שבוע בלבד, גולן מסר בתגובה "התרגשתי מאוד לקבל במפתיע את נתוני המכירות של האלבום החדש שלי "לא פשוט להיות פשוט", בעידן הסלולר והיו טיוב נתונים אלה לא מובנים מאליהם ואני מודה לקהל המעריצים שמלווה אותי לאורך השנים ומאמין ביצירה שלי. תודה על הפרגון הרב והתגובות החמות שעוטפות לי את הלב בכל רגע ורגע .אני מאחל לכל עם ישראל חג פסח שמח וכשר".