ביום הנישואים ה–35 שלהם עזבה גילת אנקורי את בעלה מייקל ונסעה עד היכל התיאטרון בקריית מוצקין, שם התקיימה ההצגה האחרונה של "אדוני שר האוצר" בכיכובו של יהורם גאון, ששיחק בעבר את בעלה בהצגה. אנקורי הפתיעה את גאון מאחורי הקלעים, וגאון אמר לה: "אני מודה שלא הייתי עושה אותו דבר בשבילך". בסוף ההצגה הזמינה מנכ"לית ההיכל, דפנה צורי, את אנקורי לבמה, ואז נעמד גאון בין שתי נשותיו בהצגות, ענת עצמון ואנקורי, ואמר: "נשארתי בקשר טוב עם האישה הקודמת שלי (אנקורי) וגם עם זו הנוכחית (עצמון)".

גילת אנקורי ויהורם גאון
גילת אנקורי ויהורם גאון

>עמיקם כהן וטלי אורן, הוא יו"ר אל־על הפורש והיא מנכ"לית נמל תל אביב (אוצר מפעלי ים), מיצו אחרי שנתיים. הוא נשאר באוויר והיא חזרה למים.


כהן, נערה ממש אוצר?

"למה חיי הפרטיים צריכים לעניין מישהו? אני מאוד חרד לפרטיות שלי".

>סטיב וסוזי לקס, הבעלים של חברת טבע נאות, ערכו קבלת פנים לכ–40 מפיצים של החברה מארצות הברית, אוסטרליה, קנדה וגרמניה, לציון 70 שנה לטבע נאות ולהשקת קולקציית קיץ 2017.

הפסלת שולה דבי פתחה תערוכה חדשה בשם "רגשות", ממש רגע לפני ליל הסדר, בגלריה space בגן העיר. הגיעו חברים רבים, ביניהם יובל רבין וחברתו נטלי. מוטי דבי, שהיה מנכ"ל רשות שדות התעופה בימיו של יצחק רבין ז"ל כראש ממשלה, סיפר ליובל סיפורים מהימים ההם.