כמעט ואין מפורסם בביצה שלא ארז פקלאות בחג, התייצב בטורים המתמשכים בשדה התעופה נתב"ג, סימן וי על שופינג בדיוטי פרי והתעופף עם אהוביו ליעד נחשק הרחק מאדמת הקודש. לא סתם הכבישים בתל אביב היו ריקים, מקומות הבילוי היו דלילים, והחנויות סגרו מוקדם, כי כשהסלבס שלנו לא פה בארץ, אין טעם לקום בבוקר מהמיטה.

אז מי בילה איפה ועם מי, ומי שיתף בתמונות ברשתות מעוררות קנאה ותודה לאל שהחג זה כבר מאחורינו ואפשר לחזור לשגרה.

הפאוור קאפל של הביצה שבקרוב יהפוך לבעל ואישה, שלומית מלכה ויהודה לוי שהעדיפו לחגוג את ירח הדבש לפני החתונה בקוסטה ריקה.


 

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on


הראל סקעת לקח את בן הזוג לחופשה חלומית במקסיקו, ולא מפסיק לעורר קנאה עם חופים לבנים וקוקטליים צבעוניים


 

A post shared by Harel Skaat (@harelskaat) on


מנחת האח הגדול בדימוס, כן תתחילו להתרגל לתואר בדימוס, כי אחרי שתי עונות של הנחייה לצד ארז טל בתוכנית הדגל של קשת האח הגדול, יצאה קורין גדעון למלא מצברים לקראת הפרוייקטים הבאים שלה בזכיינית עם החבר הצמוד חילי סורצקין . היעד הנבחר עיר הסאטלנים הקוקיז והבאנגים, אמסטרדם שבהולנד שיעזרו לה לשכוח את כל פליטי האח לדורותיו.


 

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on


ניקול ראידמן הותירה את הגבר שלה צ'רנוי בישראל וטסה עם שני ילדיה והעוזר האישי שלה תומריקו לעיר האורות הרומנטית פאריז. לצד שופינג יוקרתי, הפתעה לקידס המטופחים שמחזיקים חשבונות אינסטגרם משלהם, ערב בר שכולל קוקטיילים לוהטים, כן, גם לילדים.


 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on


חצי שנה חלפה מאז הפכה מור סילבר לאמא בפעם הראשונה, ובחג הנוכחי ארזה סילבר את בעלה ואדים והבייבי הפעוט לחופשה משפחתית ראשונה של כולם יחד בקוסמוי שבתיאלנד. שם גם ערכו את סדר פסח כהלכתו.


 

A post shared by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on


הזוג הלוהט בתעשייה והכי טרי, עדן ואנדל ממשיכים לתחזק זוגיות יציבה גם מחוץ לכותלי בית האח הגדול, לעומת סלבס אחרים שברחו מהארץ, הם נותרו באווירת חג כחול לבן ונסעו לחופשה חינימית בסוויטת יוקרה בגליל. הסיבה למסיבה יום הולדתו של אינדל. בתפריט שכשוך בבריכה פרטית, מסאז' זוגי, ועוגת הפתעה לאינדל.


 

A post shared by Eden Saban (@edense) on


כמו האיט גירלס אדל בפסלוב והחבר המתקמבק שוב ושוב מאץ' עבד שדיגמנו בקיני בבריכת המלון באילת מול עיני כל המשפחות המורחבות והמורעבות שהיגעו לבלוס את הבופה העשיר. באווירה קצת יותר אינטימית נפשו בעיר הדרומית גם המגישה ירדן הראל ובעלה.


 

A post shared by אדל בספלוב (@adelbespalov) on


הדוגמנית והנשואה הטרייה יערה בנבנישתי ריענה לנו את היעדים וביקרה בלוס אנג'לס ובברלי הילס.



גל אמיתי בחר ביעד שמאפיין את אישיותו ויצא עם חברים לחופשה מרתקת בסרי לנקה.


 

A post shared by Gal Amitai (@galamitai) on


דנה פרידר
לצד ארוסה ובעלה לעתיד הקרוב מאד דין שטרן צאו לקדם ירח דבש במיאמי פלורידה


 

A post shared by Dana Frieder (@danafrider) on


עוד אחת שתצעד בשביל חופה בעוד שלושה שבועות היא מאיה ורטהיימר שתינשא לבחיר ליבה אסף זמיר, רגע לפני שתזכה במשפחה חדשה נסעה הכלה לעתיד עם משפחתה המורחבת לחופשה בקוסמוי שם פגשה את המנחה הלוהטת לירון ויצמן. לעומתן, שיר אלמליח יצאה לחופשת אחיות בפראג שבצכיה.


 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on


מי שנשאר בארץ וממשיך להתרגל לחיים מחוץ לבית האח הגדול הם כמובן חמישיית הגמר, בינהם מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה שבילו את החג באילת ואחר כך קצת בזמן בנפרד, שני גולדשטיין העבירה את החופש עם המשפחה ואורנה דנינו עם החברים.

משלימים פרקים. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה (צילום: אינסטגרם)
משלימים פרקים. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה (צילום: אינסטגרם)