רק השבוע פרסמנו שיוצאת האח הגדול, אורנה דנינו, לא ממש דייקה בעניינים הקשורים לתחום ההתמקצעות שלה, אבל היא כבר השאירה את הסערה הזאת מאחור. פחות מחודש חלף מאז דלתות בית האח הגדול נסגרו ואביחי אוחנה הוכרז כמנצח, ושעון החול של 15 דקות התהילה נמצא כבר ביישורת האחרונה שלו. אין ספק שמי שהצליחה למנף את התהילה מימי השהות בבית היא הדוגמנית עדן סבן, שנכנסה לבית מלכתחילה כדוגמנית וכשיצאה זכתה לככב בלא מעט קמפיינים נחשקים.

אל סבן מצטרפת דיירת נוספת שממנפת את דקות התהילה הקצרות ונבחרה לשמש פרזנטורית לקמפיין אופנה. היינו בטוחים שזאת תהיה שני גולדשטיין  שזכתה במקום השני, אבל דווקא לא. מדובר בצילבה שלה מהבית, אורנה דנינו, שזוכה בקמפיין ראשון בחייה. דנינו, שמגישה בלוג שבועי קבוע בו היא חושפת את חייה אחרי ימי האח הגדול, גם מצרפת לרזומה שלה קמפיין אופנה ראשון. דנינו תצטלם כפרזנטורית ללליין החדש של המעצבת שירה מנור שידועה כמעצבת לנשים צנועות.

לשתיים כבר הכרות מוקדמת כי רגע לפני שנכנסה דנינו לבית המפורסם במדינה, היא בחרה מגוון פריטים מהמעצבת ולבשה אותם בבית. תפסנו את דנינו בשישי האחרון חוגגת ומרימה לחיים עם תאלין ויוצא האח הגדול העונה הקודמת ברק אדרי לכבוד הקמפיין החדש. 



אורנה דנינו מסרה "נורא חשוב לי לשתף פעולה עם גורמים שאני מרגישה שאני יכולה להזדהות איתם ולהציג אותם בצורה טובה עד כמה שאפשר, וההצעה לצלם קטלוג  עבור שירה מנור שמחה אותי במיוחד, בעיקר בגלל העובדה שזה פריטים שאני לובשת בעצמי ביום יום, שירה מקסימה  ואני שמחה על שיתוף הפעולה".
מרימים לחיים. צילום: אינסטגרם


ממשיכה לחגוג. אורנה דנינו
ממשיכה לחגוג. אורנה דנינו


לובשת שירה מנור. אורנה דנינו. צילום מסך, ערוץ 2
לובשת שירה מנור. אורנה דנינו. צילום מסך, ערוץ 2