בעוד זוגות שמפרקים בית עם ילדים, נוטים להסתגר בבתיהם, ובטח לא לעלות תמונות ברשתות החברתיות כי הם אמורים לכאוב את הפרידה, יש את אלו שאוהבים לשדר עסקים כרגיל, כאילו החיים לא התפרקו להם ביום בהיר אחד. נדמה שעבור אייל גולן ורוסלנה רודינה החיים ממשיכים לחייך, כאילו שום דבר לא השתנה לא להם ולא לילדים, כאילו המיטה לא נותרה לפתע בודדה, וכמובן שהכל בכאילו.

רודינה וגולן שכיכבו בכל מדורי הבידור בשבוע שעבר כשהכריזו על פרידה, משחקים את המשחק ומנסים לשדר עסקים כרגיל, כמובן בכאילו, ואולי אף מרחיקים לכת ומתחרים זה בזו בניסיון להוכיח לציבור או בעיקר אחד לשניה, מי מתאושש מהר יותר מהפרידה, ומי מאושר יותר מהסטטוס החדש. הזמר שיתף ברשתות תמונות שלו שוכב על מזרן ים בבריכה כשהוא משתכשך ומבלה עם חברים, לצד תמונות נוספות ממשחק של הקבוצה שלו הפועל מרמורק שעלו לליגה הלאומית. בכל התמונות החיוך היה משוח על שפתיו מקצה לקצה, כאילו אין מאושר ממנו, ושוב נזכיר בכאילו.


 

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on


 

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

 

A post shared by Moshiko Shem Tov (@moshikost1) on


גם רוסלנה ששחררה עקיצה לאקס כשפרסמה סטטוס "חבל שאנשים נוטים לאבד דברים רק בשביל להבין שיש להם ערך רב עבורם", ובנוסף שיתפה תמונה שלה בבקיני בחוף הים, מבלה עם חברה, וגם לה חיוך ענק היה פרוש על פניה. לא ברור על מה השמחה הגדולה, כי אין ספק שאתם עדיין לא מצליחים להתאושש מהפרידה שלהם.


 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on