אחרי שרבו בטוויטר, סירב מיקי זוהר להופיע ב"פגוש את העיתונות" יחד עם אורן חזן.

ח"כ אורן חזן, נעלבת?

"למרות שלרגע קל שאלתי את עצמי - למה בעצם לא? - כלל לא נעלבתי. ומתוך כבוד למשפחות השכולות ולעם ישראל כולו, מיקי היה צריך להתנהג אחרת. ומתוך אותו כבוד, אין לי כוונה לדבר על מיקי. כל שעשיתי הוא את ההפרדה המתבקשת בין המעשה החמור והמביש לבין תנועת הליכוד, שזו לא דרכה".


ח"כ מיקי זוהר, על איזו פרשה מדבר חזן?

"מתוך כבוד לתנועת הליכוד אני מעדיף שלא להתייחס יותר לח"כ חזן. ברוך השם, מעולם לא דבק בי רבב ובעזרת השם כך זה יישאר".

מיקי זוהר, אורן חזן (צילום: פלאש 90, טויטר)
מיקי זוהר, אורן חזן (צילום: פלאש 90, טויטר)

רחל שפירא, אלמנתו המצודדת של רובי שפירא ז"ל, ועו"ד אלי קולס, שהתאלמן לפני כשנה וחצי מאשתו שושנה, מצאו נחמה בחופשה משותפת בפסח, בשיט באיים הקנריים פלוס שלושה ימים בברצלונה.

פסטיבל עין גב הוקדש השנה לנורית הירש ונעמי פולני. קבלו רשימה חלקית של שרים ונהנים: צחי הנגבי, איילת שקד (שהתחבקה בחום עם השופט אליקים רובינשטיין), בוז'י הרצוג, איתן ברושי, אלעזר שטרן, עמרם מצנע, מנחם הורוביץ. ריגש במיוחד: דורון נשר שעבר אירוע מוחי קשה וממשיך בהתאוששותו המופלאה, וכמובן שרה'לה שרון.

דין מירושניקוב, כוכב "פולמון" ו"תאג"ד", בילה במלון בוטיק "טמפלרס" במושבה הגרמנית בסופשבוע חיפאי.

דין מירושניקוב (צילום: דריה גרסימוב)
דין מירושניקוב (צילום: דריה גרסימוב)

רביעי שעבר, תיאטרון הבימה, "סיפור אהבה בשלושה פרקים". מכבדים בנוכחותם: יעל ורון חולדאי, מוטי רייף, מיכאל אלוני, חנה לסלאו, אמנון דיק ורבים אחרים. אורח חשוב במיוחד היה לא אחר מאשר שמעון גרשון, אחיו של מורדי, שמשחק בתפקיד הראשי. גרשון הגיע יחד עם אשתו השחקנית מלי לוי. את ההצגה מביים נתן דטנר, לאחר ששיחק בה לפני 33 שנים.