יש רגעים בחיים שצריך ללמוד מהם לקח, אבל כנראה שבר פאלי לא ממש מאמינה במשפט הזה. אחרת איך תסבירו את העובדה שבחוסר התחשבות מוחלט החליטה להעלות לחשבון האינסטגרם שלה תמונות וסרטון שלה בערב קריוקי, בזמן שעם ישראל מתעטף באבל בערב יום הזיכרון, שחל אמש. הזמרת החליטה להראות שהחיים בארצות הברית נמשכים כרגיל, והעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם חברות, וגם ביצוע שלה במהלך האירוע במהלך חגיגות יום ההולדת.

מיותר לציין כי את הגולשים בארץ זה הצליח להרגיז, כשמספר דקות לאחר שהעלתה את הפוסט, שאלה אחת הגולשות האם היא זוכרת שהיא חלק מהעם הזה? "יום הזיכרון, מה איתו? את לא חלק מהעם הזה?" שאל אחד הגולשים, ואחרת הוסיפה "יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל... 23,544 אלף אבידות". אחד נוסף קבע כי "אנשים שכחו מאיפה הגיעו. בושה!!! יום הזכרון מה איתו? לא מדבר אלייך?". אחריו סיכמה עוד גולשת: "אני רואה עוד קצת פרסום".

כזכור, פאלי היא לא הראשונה שמצליחה להרגיז את הקהל. בערב יום השואה בחרה בר רפאלי לשתף עם עוקביה תמונה פרובוקטיבית שלה ולהיזכר בבטן השטוחה שהייתה לה בעבר. מיד היא זכתה לתגובות נוקבות וקללות נאצה כמו "הבחורה שכחה מי היא, מי העם שלה ומאיפה באה" אחר כתב: "מכרה את העם שלה בעבור כסף".
הטופ מודל הבינה את טעותה ומיד הסירה את התמונה והחליפה אותה בתמונת הנצחת השואה, אבל גם אז הוכיחו העוקבים שהם לא שוכחים ולא סולחים והמשיכו עם התגובות הקשות: "היא לא מכבדת את היום, ונזכרה לכבד רק אחרי שחטפה על הראש", אחר כתב: "בר היא לא דוגמא ישראלית לשום דבר, שכחה את העם שלה, שכחה את עצמה וזה דבר נורא, שתעבור תיקון נפש".