אמש חגגה המדינה יום הולדת 69. לצד זיקוקי דינור ברחבי הארץ, מתזים של בועות סבון, ספריי קצף וחוטים, משרוקיות, דגלי ארץ ישראל מתנוססים בכל עבר, הופעות ענק של מיטב האומנים על במות ברחבי הערים ושלל אטרקציות לכל מי שיצא לרחובות לחגוג את עצמאותה של ישראל. גם מפורסמי הביצה לא פסחו על היום החגיגי ולבשו את מיטב מחלפותיהם ויצאו לחגוג עם יקירהם. המסיבות הלוהטות ביותר שנערכו אמש התחלקו לשתי זירות עיקריות, אלו שבילו במסיבה השנתית והמדוהרת של חברת הנדל"ן קנדה ישראל, לשם התייצבו שרשרת אנשי עסקים ומפורסמים שנהנו ממופע של עומר אדם ושל משינה כמו שיר אלמליח, מרינה קבישר שביט ויזל, מגי אזרזר, חן אמסלם, ומאור זגורי נטלי דדון וטיטי איינאו, ואלה שהצטופפו עם 20 אלף בליינים במסיבת הענק בפארק הירקון של התקליטן הבינלאומי סלומון.

היו גם כמובן את אלה שסירבו לוותר על שתי המסיבות הכי נוצצות בעיר ופתחו את הערב במסיבה המפנקת של קנדה ישראל וסיימו במתחמי הוי אי פי של המסיבה ההמונית בפארק הירקון. למרות הריונה המתקדם, גם בחרה בר רפאלי לחגוג במסיבת ההמונים בפארק לצד הצפיפות והדוחק אך הזמינה עם בעלה וחבריה שולחן במתחם הוי אי פי. מיותר לציין שעלות שולחן היא 1500 שקלים לאדם וכוללת אלכוהול חינם. 

עוד הגיעו להתקרחן במסיבה, שנמשכה עד שעות הבוקר המוקדמות: אסתי גינזבורג ובעלה עדי קייזמן, אייל גולן וחבריו, יהודה לוי שהתייצב עם חבריו הטובים היישר ממסיבת הרווקים באמסטרדם, גלעד קינן, גיא גיאור ולירן כוהנר, גיא פינס, מיכל הקטנה, שרון כידון שתפסה עמדה טובה ליד הדי ג'יי, זוכה האח הגדול אביחי אוחנה וזוגתו מעיין אשכנזי שנותרו במתחם ההמונים, בוגרות אמזונס לי לוי ומיטל דה רזון , טהוניה רובל ואחרים.


 

כי אין לנו ארץ אחרת




 

עצמאותית @one_day.dk @kerenshacham @mazalhason @boazozeri

A post shared by @magi_azarzar on

 

עצמאות שמח אשדוד פתח תקווה ולוד אני בדרך אליכם❤

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

 

חג עצמאות שמח

A post shared by ליאור נרקיס Lior Narkis (@liornarkis) on

 

קצףמן

A post shared by Guy Pines (@guypines) on