רוסלנה רודינה היא ללא ספק השם החם ביותר בביצה המקומית בשבועות האחרונים, לאחר הפרידה המתוקשרת (יש שיגידו מדי) מהזמר אייל גולן. רודינה, שכעת נמצאת בתהליך של מעבר לדירתה החדשה, נמצאת תחת מעקב יומיומי של צלמי פפראצי וכמובן כתבי הרכילות, שמנסים לתפוס אותה ולהוציא ממנה עוד מילה שתהפוך לכותרת לגבי היחסים שהסתיימו.

רודינה עצמה משדרת עסקים (כמעט) כרגיל, ולמרות שלא הגיעה למספר מפגשים שבדרך כלל היינו רואים אותה שם, לפחות מהבחינה העסקית היא ממשיכה להתקדם בצעדי ענק. כעת מתברר כי הדוגמנית/שחקנית פתחה אפליקציה חדשה שנותנת לכם את האפשרות לרכז את כל הנתונים עליה במקום אחד. אלה שאוהבים את רוסלנה רודינה ישמחו לדעת שמעכשיו יוכלו להשתמש ב"רוס אפליכארד", האפליקציה שבכל רגע נתון תוכל לעדכן אתכם בעלילותיה של השורדת.

כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר. חבר מקורב לבני הזוג סיפר: "היחסים ביניהם יותר ממצוינים, אייל לא שיתף אף אחד מחבריו הקרובים בהליך, כולם התבשרו על זה דרך האינטרנט, מה שכן, השבוע הוא השיק אלבום חדש, ורוסלנה אפילו הגיעה ופרגנה ונתנה לו את כל הבמה. מהיכרותי עם בני הזוג, לא נאמרה המילה האחרונה.



בתקופה האחרונה היה ניתן לראות את המשבר בשיאו כשכל אחד מהשניים בילה זמן רב בנפרד. גולן חזר זה עתה מחופשה ממושכת בקובה עם חברים, וחגג את ערב פסח בלי האישה של חייו, וכעת מתבקש שתגיע הבשורה על הפרידה. אחרי זוגיות ממושכת עם ילד משותף, יאן גולן, הפאוור קאפל של הביצה החליטו להפריד כוחות.

רוסלנה רודינה באפליקציה. עוד דרך לעקוב