לפני פחות מחודש נאלצה נטלי דדון להסיר את שתלי הסיליקון שלה אחרי 15 שנה שייצגו אותה לראווה ועמדו בשבילה בפרונט. הסיבה לניתוח היתה הגוף שדחה את השתלים לאור כשל רפואי, ודדון נאלצה להוציאם ולחזור למראה הטבעי. אחרי ששיתפה את העוקבים בפרידה הקשה מהבובס שבנו לה קריירה בדוגמנות, ולאחר התאוששות לא פשוטה, השיקה הדוגמנית בסופ"ש האחרון בביקיני קטנטן את הלוק החדש והשטוח נטול השתלים, במהלך חופשה בירושלים עם בנה ריף.

לרגל המהפך התדמיתי היא החליטה שאם כבר מראה טבעי אז עד הסוף וצבעה את הבלונד שבו התחדשה רק לאחרונה, לצבע שורשי השיער הברונטים והמקוריים שלה. לצד השינויים הטבעיים והמבורכים הציגה דדון גם מראה רזה וכחוש וזכתה ללא מעט ביקורת בתגובות ברשתות המאשימות אותה בעידוד אנרוקסיה. העיקר הבריאות.

משכשכת בבריכה. צילום: אינסטגרם
משכשכת בבריכה. צילום: אינסטגרם



כזכור, הדוגמנית חשפה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה כי נאלצה לעבור ניתוח להוצאת השתלים אשר הושתלו בחזה לפני כ-15 שנה, מפני שהגוף שלה החל לדחות אותם. דדון התייחסה לניתוח שעברה ואמרה ל"מעריב": "זה תהליך לא קל לגוף ולנפש אבל העיקר הבריאות".

דדון עוד ציינה בפוסט: "הם איתי כבר 15 שנה לא יודעת להיות מישהי אחרת לשניה. וגם מה אתה נזכר עכשיו גוף יקר? עכשיו אחרי 15 שנה אתה מפרק בית ומשפחה? קריירה מפוארת שבנינו יחדיו? מחפש לך גוף צעיר יותר?".

היא הוסיפה: "יכולתי להלחם עליכם, מודה. לשאוב ולהמתין, לשים נקזים. אבל הגוף ביקש מנוחה. וגם הנפש מרגישה. אז לטוב ולרע היו שלום פוליאוריטנים יקרים. הייתם לי לעזר רב".

נטלי דדון מדגמנת חזה קטן
נטלי דדון מדגמנת חזה קטן

נטלי דדון. צילום: אינסטגרם
נטלי דדון. צילום: אינסטגרם

תן כיף. נטלי עם ריף דדון. צילום: אינסטגרם
תן כיף. נטלי עם ריף דדון. צילום: אינסטגרם