חבר שלישיית "מה קשור", אסי ישראלוף, שהקים סטארט אפ חדש שנקרא geekapps, נבחר על ידי בורסת לונדון להשתתף בתוכנית elite כחברה בעלת פוטנציאל גבוה להנפקה. בזמן שחבריו לשלישיה משחקים בערפדים, השקות ובאבהות מאוחרת ישראלוף הולך על הדבר האמיתי. וביחד עם 16 חברות נוספות ברות מזל שנבחרו ברחבי העולם, פתח את יום המסחר בבורסות לונדון ויזכה ביחד עם שותפיו החדשים לליווי של מומחי התוכנית אשר יסייעו בקידום פעילות החברה והנפקתה. האם זאת סנונית שמבשרת על עתיד פירוק שלישיית מה קשור? ימים יגידו.

אסי ישראלוף אמר בתגובה: "זו גאווה עצומה עבורנו להכלל בפרויקט מוביל זה ולהיות מסומנים ע"י בורסת לונדון כחברה משמעותית. בורסת לונדון הינה אחת מהבורסות המובילות והחשובות בעולם ששמה לעצמה למטרה לאתר ולטפח חברות צעירות בעלות פוטנציאל להנפקה. מדובר בתכנית איכותית שתסייע לנו לגדול ולצמוח בהתאם למטרות שהצבנו לעצמנו".

"ובנימה אישית, אם היו אומרים לי לפני כמה שנים שאני הילד שגדל ברמלה, אזכה להיכלל בתכנית סופר יוקרתית של בורסת לונדון ואפתח את יום המסחר בבורסה, הייתי צוחק, אבל זו הוכחה לכך שכל אחד יכול להצליח, לא משנה איפה גדל ומאיזה רקע".



geekApps הוקמה על מנת להעניק לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, אפשרות להקים בקלות ובשליטה בלעדית של בעל העסק- אפליקציה ייחודית, הכוללת ממשק ניהול פשוט לתפעול, פתרונות סליקה ומגוון יישומים בהתאמה אישית. ממשק הניהול של geekApps פשוט ומאפשר לכל בעל עסק לנהל ולעצב את האפליקציה שלו בהתאם ללוגו שבחר, סוג הטמפלט והצבעים, שפה רצויה (המיזם זמין ב-12 שפות שונות), מידע אודות העסק, גלריית תמונות, וכן אפשרות לבנות חנות מקוונת המאפשרת קביעת תורים, מכירת מוצרים וכן צ'אט אונליין בין בעל העסק ללקוחות ומתעניינים ובינם לבין עצמם, פרסום וקידום של אירועים של העסק, הטבות ומבצעים.