כוכבת "שמש" בדימוס, אורלי ויינרמן, שמתגוררת בניכר ומצליחה כל פעם מחדש לעורר פרובוקציות במסרים ופוסטים אנטי ציוניים שהיא מעלה לפייסבוק, עושה את זה שוב. ויינרמן פרסמה באנגלית פוסט חריף בפייסבוק בעקבות הפרסומים השונים שמדווחים כלי התקשורת כי בת זוגו של נשיא צרפת היא סיפור כיסוי לנטייתו המינית של הנשיא. בפוסט פנתה למובילי דעה בקהילה הלהט"בית בישראל, וקראה להם להוציא את מקרון מהארון. "בישראל יש צבא מומחים של אנשים שמוציאים מהארון את כל ההומואים, הלסביות והביסקסואלים. אני קוראת לך גל אוחובסקי לעשות את העבודה. איפה המאמרים שלכם על כך שנשיא צרפת הנבחר הוא הומו בארון? או שאתה מפחד להתמודד עם הומואים בארון שהם קשורים למשפחת רוטשילד?".

הדברים הגיעו לידי אוחובסקי, והשניים החלו לנהל מאבק טוקבקים: "אורלי יקרה, המשפט הילדותי והמוטעה שלך שקורא לנו 'צבא מומחים בהוצאה מהארון של כל הלהט"בים' הופך אותך לפרטנרית שלא ראויה לשיח אמיתי על מר מקרון". ויינרמן הגיבה לאוחובסקי והתייחסה לשמועות על נטייתו המינית של מפורסם בישראל שלטענתה נמצא עמוק בארון. אוחובסקי לא נותר אדיש ויצא להגנת הזמר הישראלי "תרדי לו מהגב, את לא גרה כאן כבר הרבה זמן ואת לא יודעת דבר על הפוליטיקה של להט"בים בישראל. תעזבי אותנו בשקט".

"מבלבלת את המוח". גל אוחובסקי. צילום: פלאש 90



ויינרמן הגיבה "אני אוהבת את מה שכתבת פה כתיקון למה שעשית לו בראיון" והוסיפה "אבל לפחות תהיה כנה עם עצמך הנשיא הזה שבארון הורס את כל מה שעבדת עליו כל החיים - ועשית עבודה מאוד טובה עם הקהילה שלך, אני יודעת". 

אוחובסקי החליט לעבור לעברית והגיב :"את מבלבלת את המוח אורלי, פשוט כך. את לא מבינה כלום בפוליטיקה של הומואים. ואת סתם מבלבלת את המוח כי עכשיו את נורא אוהבת להיות רוסיה. להזכירך הרוסים הם אנשים דוחים והכי הומופובים בעולם כרגע. חוץ מהצ'צ'נים בני חסותם, כך שהמילה בית זכוכית קטנה עליך. ואגב בעניין המפורסם הישראלי את טועה ומטעה. כתבתי תמיד נגד ההיטפלות אליו שבעיני היא חלק מיחס שונה לזמרים מזרחיים. ועם כל הכבוד אני מכיר את העובדות טוב ממך.

"להיטפל למקרון, שניצח את השטן זה כ"כ פוטין. בית הקלפים עונה 2. רדי מזה", כתב וסיים את בדברים הבאים: "אורלי יקירתי, פעם אחרונה ודי. אם יש דבר שאי אפשר להגיד הוא שרוסיה היא המדינה המודרנית הכי הומופובית בעולם כרגע. כולל חקיקה נגד תעמולה 'הומואית' ואלימות קשה כנגד הקהילה בכל מקום, בעידוד רשמי. זה דבר ששום הזמנה של דנה אינטרנשיונל למסיבה לא יתקן. שלא נדבר על צ׳צ׳ניה. ולו רק בגלל זה, ההתנפלות שלך על מקרון דווקא בעניין הלהט"בי היא מגוחכת. תרפי!".