רגע אחרי שסימנה וי על מסיבת הרווקות שלה, דנה פרידר, כוכבת הילדים המצליחה שתינשא בעוד שבועיים לבחיר ליבה, דין שטרן, הספיקה להשאיר מאחוריה עוד יעד והשיקה את עיצוב הקולקצייה שלה למותג האופנה גליתה. באירוע סיפרה פרידר כי להבדיל מהקולגות שלה, היא לא מתכוונת לאסור על שימוש בטלפונים הניידים בחתונה שלה והוסיפה "כי מי שבא לחתונה מגיע להיות שם בשבילי".

ולמי שלא נפל האסימון, להבדיל מבר רפאלי שאסרה על האורחים להכניס ניידים לחתונה שלה ולתעד, פרידר דווקא מגלה אמון באורחים שלה. זה עדיין לא אומר שכך היא תמנע מהאורחים שלה לצלם את הכלה ברגעים בלתי נשכחים כמו צועדת נרגשת בשביל חופה, משתוללת ברחבת הריקודים, מקפיצה טקילות, או אולי מסיימת את הערב שיכורה ומקיאה בשירותים, ולשלוח למדור שלנו לפרסום.

עוד גילתה פרידר כי מי שתרקיד את הקהל בחתונה שלה היא התקליטנית דלית רצ'סטר, שגם תקלטה בעברה בחתונה של בר רפאלי שבה כאמור, נאסר שימוש בניידים. עוד התייצבו להתרשם מהקולקציות החדשות של המעצבת, יאנה יוסף, נועה קירל, ענבל שלוי, נטלי דדון שהייתה אמונה על עמדת הדי ג'יי, ליהיא גרינר, הזוג המאורס עומרי בן נתן וקסניה טרנטול ואורנה דנינו.



אמא ודי.ג'יי. נטלי דדון. צילום: אלירן אביטל

מנצלת את הדקות. צילום: אלירן אביטל

יאנה יוסף. צילום: אלירן אביטל