דדי שוורצברג מנכ"ל אתר האופנה Adika יזם פרויקט מרגש למען כלביית "הכלבים של אורה", שדואגת לבעלי חיים שננטשו ומחפשים בית חם. Adika יחד עם אורנה בנאי, אגם רודברג, שלום מיכאלשווילי, יעל גולדמן ומוטי רייף הצטלמו עם כלבים נטושים ויעודדו לרכוש חולצת T–DOG שתימכר באתר וכל הכנסותיה יועברו כתרומה לכלבייה.

דדי שוורצברג (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
דדי שוורצברג (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

>התקשורת לא תמיד פרגנה לאורי גלר בתחילת דרכו, אבל דווקא אפרים קישון הידוע מאוד תמך בו ופרגן לו בטור שלו - "חד גדיא". הוא הסביר לאורי על ארצנו, הלא היא "ארץ קנאן", כפי שגם הוא הכיר אותה. לכן גלר שמח מאוד לקבל הזמנה מהבן של קישון, ד"ר רפי קישון, למופע ההומור המצליח שלו, ששמו: "אפרים קישון - ההומור, הבידור, החיים והסרטים". בסיום המופע אמר גלר: "מדהים, נוסטלגיה, זה מרגש ומצחיק, והוא פשוט שחקן מעולה כמו אבא שלו, מאוד מאוד נהניתי. לכו לראות את ההופעה הזאתי ואתם תצאו ותגידו וואו".


אורי גלר (צילום: שוקה כהן)
אורי גלר (צילום: שוקה כהן)

>אמיר, בנו של ישי לפידות, התחיל לדגמן. ויש תמונות מקמפיין ראשון שצולם בימים האחרונים לאופנת הגברים baggi.

>אורן קובי, המקבילה הגברית של ענבל אור, לא ממש מתרגש מזה שהוא חשוד במעילת ענק. בזמן שהוא נמצא בחובות לבנקים ובהליך פשיטת רגל, הוא ממשיך לנהוג במרצדס שחורה יוקרתית וחדשה ומחנה אותה מתחת לדירת פאר בפארק צמרת. ליאורה, כאזרחית שומרת חוק וסדר, פנתה לעו"ד חגי אולמן, שמונה על ידי השופט איתן אורנשטיין למפרק חברת אדמה, שבבעלותו של קובי.

עו"ד אולמן, אתה מודע לרמת החיים, למרצדס ולדירת היוקרה?

"ודאי שיודע ואכן מטפל. נושאים אלו ואחרים אף דווחו לבית המשפט ומטופלים".