בזמן שדן רושנסקי חזר לחיק החברה המיתולוגית שלו מהימים של לפני הכניסה לבית, האקסית מ"האח הגדול" אורנה דנינו עולה על שמלת כלולות ומוציאה לו את העיניים. כפי שקראתם כאן ב-TMI בבלעדיות, אורנה דנינו, יוצאת האח הגדול, נהנית מכל דקות התהילה ונבחרה לאחרונה להוביל קמפיין שמלות כלה של המעצבת אליה וטין שיזמה פרוייקט במסגרתו מעצבי שמלות כלה מובלים תורמים למחלקת הפרעות אכילה בתל השומר.

הרעיון הגיע בעקבות מפגש של המעצבת עם אשתו של שימי תבורי, יהודית באומן שסיפרה לה על המקרה המצער של בתה קארין והיא החליטה ליזום קמפיין שיסייע להעלאת המודעות במחלה. אחת הדיירות הבולטות של העונה האחרונה, שנבחרה להשתתף בקמפיין גם היא נרתמה לצילומים בהתנדבות.

דנינו עלתה על שמלת כלה שעוצבה במיוחד לגזרתה וחזרה שני עשורים לאחור ליום הכלולות שלה. מי שלא זוכר או יודע, לפני כעשר שנים התגרשה דנינו מבעלה אלי ומאז עוד לא עמדה שוב תחת חופה. אנחנו מקווים שהקמפיין המדובר יפתח לה את המזל.


בהחלט הולם אותה. אורנה דנינו (צילום: יח"צ)
בהחלט הולם אותה. אורנה דנינו (צילום: יח"צ)

דנינו מסרה: "שמחה לקבל הצעות שהופכות למצווה גדולה עבור כל כך הרבה אנשים ובעיקר עבור נערים ונערות הסובלים מהפרעות אכילה. מקווה שהצלחנו לתרום ולו במעט עבור אותם אנשים שזקוקים לעזרה הזאת ועבורם הפרויקט הזה עשוי להיות מציל חיים".

וגם קיבלה פן
וגם קיבלה פן

וזו התוצאה. (צילום: ניר סלקמן https://www.mabellek.com/ )
וזו התוצאה. (צילום: ניר סלקמן https://www.mabellek.com/ )