בשבוע שעבר קראתם כאן ב-TMI ששירי מימון זכתה בכבוד גדול ביום הולדתה ה-36 כשהתבקשה מבנימין נתניהו ורעייתו שרה לשיר בפני נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ ואשתו מלניה שנחתו לפני זמן קצר (שני) בביקור הראשון שלו בישראל כנשיא.

מימון הנרגשת שנמצאת כבר בסופו של הריונה השני, ערכה כל השבוע חזרות לרגע הגדול בחייה, בחרה שמלה שעוצבה במיוחד עבורה ועשתה חזרות באולפן. מימון, חשפה ברשתות החברתיות כי אחד השירים שנמצאים בפלייליסט השירים שתבצע הערב הוא השיר "ניו יורק ניו יורק" של פרנק סינטרה ולא הפסיקה להביע את ההתרגשות מהמעמד המחייב.


 

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on


אבל עם כל הציפייה, יש אומן נוסף שקיבל פנייה מלשכת ראש הממשלה לשיר מול טראמפ אך סירב, לא ברור אם במקום מימון או לצידה. אז מי סרב לכבוד הגדול לשיר בפני נשיא ארצות הברית? תתפלאו, מדליק המשואה יורם גאון הוא זה שהוזמן לשיר בארוחת הערב המשותפת של ראש הממשלה ונשיא ארצות הברית ונשותיהם אולם נאלץ לסרב בשל התחייבויות קודמות שנסגרו לו.

במקום המעמד המרגש, ינחה גאון הערב את טקס פרס מוסקוביץ׳ לציונות בבריכת הסולטן בירושלים אשר חוגג עשור להיווסדו ומציין 50 שנה לשחרור ירושלים. מי אמר טיימינג גרוע ולא קיבל?

למי למי יש יותר כבוד? יהורם גאון (צילום: רפי דלויה)
למי למי יש יותר כבוד? יהורם גאון (צילום: רפי דלויה)