היום הראשון בביקורו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בישראל, הסתיים בבית ראש הממשלה בירושלים, שם הגיע לארוחת ערב אינטימית ביחד עם רעייתו מלניה, ובני הזוג נתניהו, אשר אירחו אותו ואף צירפו במהלך הארוחה את בנם, יאיר. כפי שכבר נחשפתם וראיתם, על הארוחה היה אמון השף שגב משה, אשר התאים את המנות שלו לרצונותיו של דונלד טראמפ, אך את הפוקוס גנבה שירי מימון ההריונית, שנכנסה להופיע מיד לאחר הארוחה. בריאיון הבוקר (שלישי) לגלי צה"ל, סיפרה מימון על החוויה.

"זה היה מקסים. באמת מקסים. שמחתי להיות חלק מזה. הם ישבו בבית ראש הממשלה, יש שם מקום עם פינת אוכל, שם הם אוכלים את הארוחות. ישבו שם ראש הממשלה והגברת נתניהו, הנשיא טראמפ ואישתו. הם ישבו וסעדו, ובשלב מסוים, נכנסתי ושרתי את השיר "ניו יורק, ניו יורק", אחרי שאמרתי לנשיא שהכנתי לו הפתעה, כיוון שאני יודעת שהוא מאוד אוהב את פרנק סינטרה. הם חייכו ומחאו כפיים, ואח"כ הוא שאל אותי באיזה חודש אני, כי אני בסוף ההיריון שלי. הצטלמנו, וכולם היו מקסימים ומחויכים. היו טיפה עייפים, אבל זה בסדר".

עם צוות החלומות. שירי מימון, שגב משה, הזוג נתניהו והבן יאיר (צילום: אינסטגרם, לע"מ)
עם צוות החלומות. שירי מימון, שגב משה, הזוג נתניהו והבן יאיר (צילום: אינסטגרם, לע"מ)


את רגילה להופיע בפני קהל גדול, זה היה מביך?

"לא, זה לא היה מביך, זה היה יותר מרגש, כי כל העיניים נשואות אליך. אני רגילה להופיע מול 4000 איש, אבל זה הזכיר לי את תקופת הצבא שלי, זה נורא ריגש אותי, לקח אותי כמה שנים אחורה. בסופו של דבר, הם אנשים. אבל הם האנשים החזקים בעולם, ויש בזה משהו מרגש. אני רגילה לכל מיני מעמדים. היה כיף. הייתה אוירה מקסימה ונעימה".

לאחר מכן התברר כי מימון נהנתה גם כן מהמטעמים בסוף הערב: "שגב בישל גם בשבילי ארוחה, אז הרווחתי מכל העולמות. הוא השף האהוב עליי. אבל בחיים לא הייתי עושה סלפי איתו, אבל אשת ראש הממשלה ארגנה את הכל בצורה מסודרת, אז לא היינו צריכים לבקש סלפי. אין ספק שהמעמד דורש תמונה, אבל אמרו לי אל תדאגי"


 

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on

מכובדייה
מכובדייה

מתרגשת
מתרגשת