וונדרוומן מכה! גל גדות נמצאת בימים אלה במסע יחסי ציבור מטורף לסרט גיבורת העל בכיכובה שייצא הערב (חמישי) לאקרנים בארצות הברית ויתחיל להגיע לשאר רחבי העולם כשבשבוע הבא יגיע אלינו. השחקנית המצליחה, שמתחילה להתרגל להצלחה גילתה שהיא מתנוססת בפעם הראשונה בקריירה שלה בשלטי חוצות ענקיים בטיימס סקוור, כבוד עצום אפילו לגדות שכבשה כל זירה בינלאומית אבל לצד זה מגיעה גם הסכנה.

לטובת קידום הסרט מתראיינת גדות בלא מעט תוכניות לייט נייט וגופי תקשורת שונים, כפי שעשתה בג'ימי פאלון שם גם בטעות פלטה את קללת ה-F וזכתה ל"פיפ" של צנזור ומבוכה. מסתבר שגדות שהפכה להיות סטארית עולמית, לא מסוגלת ללכת ברחובות ניו יורק מבלי שצלמי פפראצי יתעדו כל צעד שלה, ומבלי שערימות של מעריצים יעוטו עליה ויבקשו חתימה או סלפי.

נראה שהוא שומר על עוד דברים מלבד גדות עצמה. גל גדות (צילום: גטי)
נראה שהוא שומר על עוד דברים מלבד גדות עצמה. גל גדות (צילום: גטי)


הסיטואציה החדשה לגדות, מצריכה הערכות מחודשת בנוגע לאבטחה אישית. אז אומנם השחקנית הישראלית מתניידת בליווי בעלה ירון ורסנו, אך מסתבר שזה לא מספיק בשביל להדוף את המעריצים הנלהבים, והפקת הסרט נאלצה לשכור לשירותיה של גדות מאבטח אישים צמוד ששומר על בטחונה של הישראלית שלנו לכל מקום אליו היא הולכת. כפי שאתם יכולים לראות, הלוק של הכוכבת משתנה, אך פניו של השומר נשארות זהות. 

מוקפת בשומרים. גל גדות וירון ורסנו
מוקפת בשומרים. גל גדות וירון ורסנו

גם כאן הוא היה
גם כאן הוא היה