אין רגע דל במשפחת תבורי. אחרי שאביבה יצאה מתוכנית הריאליטי "הזוג המנצח", שבה הייתה עם בן זוגה ערן ברנע, התראיין ברנע לליאורה ארוכות, אבל החליט וממש ברגע האחרון לגנוז את הראיון ולכבס את הכביסה המלוכלכת בבית. ליאורה ניסתה לשמור על איפוק ולא להתבאס ממשפחת הטלנובלה, אבל אז אחד מקרובי המשפחה, ט', החל לצ'וטט עם ליאורה ושינה את התמונה:

אביבה תבורי (צילום: אור גפן)
אביבה תבורי (צילום: אור גפן)

"ליאורה, את העלית כתבה לאתר 'מעריב' על החתונה של בת–אל תבורי. שתדעי שלא כל האחים באים".


מי לא מגיע?

"בן–אל".

למה?

״בנאדם רע, אני מצד האמא שלו. וגידלנו אותו, ירק לנו בפרצוף״.

תן רקע.

״אני לא רוצה שזה יבוא ממני או מהצד שלי, אני כנראה הולך נגדו לבית משפט על נושא כלשהו. הוא עדיין יידע שזה בא רק ממני, אבל בשורה התחתונה אנחנו אלה שגידלנו אותו ואת בת–אל ביחד עם סבתא שלנו ז"ל שהייתה גרה איתנו. הוא לא יגיע לחתונה. גם עם בת–אל הוא לא מדבר״.

מה הייתה הסיבה?

"היינו חברים הכי טובים, מעבר לבני דודים. הייתי איתו ברגעים הכי קשים נגד יהודית ושימי גם אחרי חצי שנה בערך, כשהחליף מספר נייד ולא רצה לתת לי אותו. השגתי את המספר של בת זוגו ונאמר לי מה הסיבה לנתק. זה גרם לי להלם מוחלט והלכתי לעו"ד. בינתיים הקפאתי הכל כדי שלא תיהרס לו הקריירה".

שימי ויהודית כן יהיו. (צילום: ענת מוסברג)
שימי ויהודית כן יהיו. (צילום: ענת מוסברג)

תסביר לי על מה היה הריב ביניכם.

"אני לא רוצה לומר את הסיבה, כי אין לי כוח להיכנס איתו לעימותים".

קרו דברים בימים האחרונים?

"הוא אינטרסנט, בחיים לא ביקר אותי ואף אחד מהמשפחה שהיה מאושפז, גם לא את אמא שלי שגידלה אותו. אחותו בת–אל טסה לחו"ל למסיבת רווקות, כשתחזור אבדוק מה דיברו".

הוא לא יגיע לחתונה?

"גם עם בת–אל הוא לא מדבר".

אמא שלו לא יכלה להשפיע עליו?

"לא. גם לה לא חסר. היא מלאת אינטרסים".

ובכל זאת, תסביר לי על מה היה הריב ביניכם.

"מדובר בדברים מאוד גרועים שאני משאיר לעצמי למקרה שאחליט להוציא החוצה. הוא בחיים לא שלח הודעה של ‘מזל טוב'. אין אצלו את המילה לכבד, אלא רק אם מדובר באינטרס אישי. עד היום יש לי עמוד פייסבוק של יחסי ציבור שהייתי עושה לו לפני שעבר לחברה אחרת. הייתה לו מנהלת יח"צ ואז היה הבלגן ואני עזרתי ותמכתי בו. הייתי הולך איתו להופעות כמנהל אישי, רק שיתקדם. גביתי כספים".

והוא שילם לך?

"לא!".

בן אל תבורי (צילום: אור גפן)
בן אל תבורי (צילום: אור גפן)

מנהליו של בן־אל תבורי נמסר: "איננו מתכוונים לנהל שיחות משפחתיות מעל דפי העיתונות. בן–אל מאוד אוהב את משפחתו ורוחש לה כבוד רב".