בשוק הפשפשים מוצעות למכירה, על הרצפה ברחבת הרוכלים, קלטות צילומים ואלבום סטורי בורד עם צילומים מ"החברים של נאור" (ציון), 2006. לכל אלה שלא יודעים מה הערך של האוסף, המחיר הוא 50 שקל.

נאור ציון, עושים שוק?

"איזה קטעים. עברתי דירה לפני כמה חודשים וזרקתי מלא דברים שלא הייתי צריך כדי לשחרר אגירה. מדהים איך הדברים מתגלגלים, מצחיק״.


אתה רוצה לדעת כמה זה שווה בשוק?

״איזה קטעים. כמה הם רוצים?״.

50 שקל.

״אז אולי אלך לקנות, שווה. ואז אזרוק במקום שגם המויש'ה אופניקים של הפחים לא ימצאו״.

באסה. נאור ציון (צילום: אמיר מאירי)
באסה. נאור ציון (צילום: אמיר מאירי)

תשמישי קדושה: יצחק מארישוילי (28), מיליארדר ישראלי ממוצא גאורגי, שמכונה בחיבה "מארק צוקרברג הרוסי", מגיע לבית הכנסת בהרצליה פיתוח כאשר התפילין שלו מאוחסנות בתיק לואי ויטון, כיאה למעמד.

בשנות ה–80 סדרת סרטי "הנינג'ה האמריקאי" הייתה הלהיט הכי גדול בישראל. מאות אלפים גדשו את בתי הקולנוע כדי לראות את סרטי האקשן שהופקו על ידי חברת קנון של מנחם גולן ויורם גלובוס. עכשיו, 27 שנה אחרי הפעם האחרונה, הסדרה תקום לתחייה, וסרט המשך יבוים על ידי הבמאי הישראלי אלון נוימן. מי ששוב יככב בתור הנינג'ה יהיה מייקל דודיקוף, שובר הלבבות של בנות ישראל מאז. בנוסף, ההפקה מחפשת נואשות את דיוויד ברדלי, שהיה הנינג'ה השני אחרי שדודיקוף נטש זמנית בחלק השלישי - אבל הוא נעלם מעל פני האדמה וכל היודע דבר על מקום הימצאו מוזמן לפנות למדור.

חיזוק נוסף לטובת חובבי הנוסטלגיה יהיה צירופה של הישראלית דבי ג'יימס, שאביה סטיב ז"ל היה נשוי לישראלית והיה אחד מהגיבורים הגדולים במותג. ולסיום, הבדרן רון שלום, הרון הרון מתוכניתו של דידי הררי, הוא אחד המועמדים לתפקיד של טרוריסט אפגני, בעלילה שתתרחש באפגניסטן (אם ההפקה תצולם בישראל בסופו של דבר).

הרון הרון, מזל שטרוריסט ולא גופה.

"אכן קיבלתי פנייה באמצעות איש קשר ישראלי והבעתי נכונות להשתתף לאחר קריאת התסריט. כמובן שהכל מותנה בלוקיישן שייבחר לצורך הצילומים ובהתאם למגבלות הכרוכות בכך".

מנחם גולן (צילום:  אריק סולטן)
מנחם גולן (צילום: אריק סולטן)