כל הילדים, בני הנוער ואפילו המבוגרים לא הצליחו להתחמק מהתופעה הנקראת "סטטיק ובן אל תבורי". הצמד, הוציאו כבר אין ספור להיטים שהפכו להמנונים אצל הצעירים. מלבדם, נראה שיש עוד אחד ש"מעריץ שרוף" של שני הזמרים. ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי שהצטרף לצילומי הקליפ החדש של השניים הנקרא "טודו בום" כלומר, הכל בסדר.


 

A post shared by בן אל תבורי (@beneltavori) on


רבים חיכו ליציאת הסינגל החדש, והפעם, אחרי ההצלחות של "ברבי", "כביש החוף", "סתם" וכמובן "זהב" סטטיק ובן-אל תבורי משחררים את קליפ מעולם אחר עליו אמונים רומן בוצ'אצקי כבמאי ואת רומס כחברת הפקה. לאחר מסע ארוך בין כוכבי הלכת השונים בו סטטיק ובן אל תבורי השתלטו על כוכבים, ושאבו את האושר והצבעים מהגלקסיות השונות, הם נוחתים בלב תל אביב היישר על גג בית העיר בכיכר ביאליק ויוצאים לרחוב לגלות אנשים רגילים השרויים בשגרה יום יומית.



הם מחליטים להשתלט גם על הכוכב שלנו תוך כדי שהם עוברים אדם אדם, צובעים את העיר ומכניסים בהם צבע ושמחת חיים. המשטרה, אנשי החוק והמדע ואפילו ראש העיר מר רון חולדאי, מגיעים ומנסים להשתלט על המהומה. כך שגם ראש העיר עומד לככב בקליפ שיכבוש את הרשת. מרוב התרגשות האיש שעומד בראשה של תל אביב אפילו העלה בחשבון הפייסבוק שלו קישור לקליפ בכיכובו וציטט את השיר. האם בקרוב תהיה קריירה חדשה?

טודו בום ראש העיר. (צילום מסך)
טודו בום ראש העיר. (צילום מסך)