נראה שהעובדה כי אין חגים באופק גורמת לכל הזוגות לצאת מהחורים שלהם ולהכריז לעולם "אנחנו יחד ומאוהבים". בזמן שריטה השיקה באופן רשמי את החבר צ'ארלי בוזגלו, אחרי חצי שנה של זוגיות שכוללת חיי עושר ותפנוקים בהם דאגה אביבית בר זוהרלהסתיר את זהות בן הזוג שלה, גם היא התייצבה איתו אמש לראשונה מול עדשות הפפראצי.

למי שפספס, בחודשים האחרונים שיתפה בר זוהר ברשתות החברתיות תמונות מחופשות מפנקות באתרים אקזוטיים ברחבי העולם, מתנות יקרות ערך שקיבלה, נהג פרטי וחיי שפע ראוותנים, כאלה שיש רק בסרטים אמריקאים. בר זוהר מעולם לא שיתפה ברשתות אף תמונה זוגית או כל מידע על הבן זוג שכבש את ליבה ובחר לשמור על אנונימיות. לפני שבועיים חלה תפנית, ובן הזוג המסתורי החליט לצאת מהארון ובהסכמתו בר זוהר הוציאה את זהותו לאור ברשתות החברתיות.

יוצאים מהלימו. למה לא? אביבית בר זוהר וצחי מרקור (צילום: אור גפן)
יוצאים מהלימו. למה לא? אביבית בר זוהר וצחי מרקור (צילום: אור גפן)


אחרי שעברו את שלב הפומביות ברשתות, התייצבו לראשונה בר זוהר וצחי מרקור איש עסקים בן 40 מול המצלמות ביום הולדתו של שון בלאיש חבר טוב של בר זוהר בשלוותא בתל אביב. אז אם כבר יציאה מהארון אז למה לא לדפוק כניסה מרשימה שמתאימה לבר זוהר וחיי הזוהר, עם לימוזינה מפוארת, שמלת ערב חשופה ופוזה של נשיקה רטובה מול עדשות המצלמה. 

כל החבילה?
כל החבילה?

והשופר מה איתו?
והשופר מה איתו?

אחרי הנסיעה הזו הם חייבים לשבת להרגע
אחרי הנסיעה הזו הם חייבים לשבת להרגע