כשהוא לא מתפקד למפלגת העבודה תוך שהוא מכפיש את עמיר פרץ או חוצה את הקווים עם סרטונים מעליבים על חללי צה"ל, אמיר חצרוני קורע את רחובות העיר וחש שהוא סלב מן השורה. צלם הפפראצי נתקל באיש השנוי במחלוקת בעת בילוי תל אביבי עם זוגתו המתקאמבקת שירין נופי והחליט ללכוד אותו בעדשתו בעודו בסוג של גילופין.

למרות כל אירועי האלימות וההטחות הקשות והתביעות הדדיות, השניים נתפסו ברגע זוגי מטיילים מחובקים ברחובות העיר כשחצרוני מצליח לתחזק זוגיות יציבה עם נופי כבר למעלה משנתיים. נופי דאגה לעשות בר רפאלי ולהסתתר מעדשת המצלמה, בעוד חצרוני דווקא בירך על המפגש ושיתף פעולה עם הצלם, אנחנו מניחים כי הפרופסור המשוגע נתפס הולך מתנדנד בעודו מושפע מאיזה כוס או שתיים.

זה לא שיכור? אמיר חצרוני ושירין נופי (צילום: אמיר מאירי)
זה לא שיכור? אמיר חצרוני ושירין נופי (צילום: אמיר מאירי)


מה המצב?
מה המצב?

קטעים איתכם
קטעים איתכם

שירין דאגה להבהיר כי החבר לא היה שיכור "לא ייתכן שהוא היה שיכור, אמיר לא שותה בכלל אלכוהול. אני תמיד מנסה לשכנע אותו לשתות איתי כוסית ולא מצליחה". עוד ניסתה לשכנע שלא נפרסם את התמונות: "למה צריך לפרסם את התמונות, את מי זה מעניין בכלל?". לחצרוני לעומתה היה ברור שהוא דמות ראויה לפפראצי: "הלכתי ברחוב ופתאום קפץ עליי גבר לא מזוהה ותקף אותי עם מצלמה. זה לא חדש שמצלמים אותי. אנשים אוהבים להצטלם עם סלבים יפי תואר". אז הרי לך.

יד ביד, שלא תיפול כפרה
יד ביד, שלא תיפול כפרה

קחי אותי נופי
קחי אותי נופי








בואי נברח
בואי נברח
עף על עצמו
עף על עצמו