ועוד מבזק ממקבץ הפאדיחות החודשיים של הדוגמנית רוסלנה רודינה. האקסית של אייל גולן שיתפה בסטורי סרטון שלה מסט הצילומים לתוכנית "הטוב מכולם", שם היא הצליחה לאחד על מסך מצלמת הנייד שלה את אברי גלעד, דודו ארז וטום באום במהלך ההכנות לצילומים ותוך כך שיתפה סטורי קצת מביך.

כשמיכל מנור, אחת מהמצולמות התרגשה מהמעמד ושאלה האם יאן גולן הבן המשותף שלה עם הזמר צופה בסטורי של אמא השיבה רודינה בשיא הביטחון מבלי להתבלבל "כולם צופים בזה מאמי, כולם כולל כולם". אז למי מתכוונת הכוכבת? האם לבן הזוג לשעבר גולן שלא מצליח להתגבר עליה וצריך לעקוב אחרי כל צעד שהיא עושה? או אם ננסה להתעלם לרגע ולא ננסה להבין מה משמעות המשפט "כולם כולל כולם" הרי נראה כי רודינה בטוחה שהיא הכי מעניינת בעולם וכולם צופים בסטורי שלה, כולל כולם.

צנועה? רוסלנה רודינה. (צילום: רפי דלויה)
צנועה? רוסלנה רודינה. (צילום: רפי דלויה)


אז נכון שגם אתם בטח משועממים וצופים לעיתים בחשבון של רודינה שהולך ומתמלא ככל שעוברים הימים מאז הפרידה, אבל אם היא לא מדברת על אייל, למה התכוונה רודינה כשאמרה "שכולם כולל כולם", האם דונאלד טראמפהפרזנט, סליחה הפרזידנט ואיוונקה או אולי ביבי ושרה אולי דווקא דני קושמרו ויונית לוי? נחכה לדיווח בסטורי הבא.