קראו טוב טוב את אייטם הבא, כי אתם עומדים לזכות בשיעור חינם וקצר על משמעויות השפה מאת רוסלנה רודינה. הדוגמנית המצליחה משיבה אש כי מסתבר שהיא לא אהבה במיוחד את האייטם שפורסם כאן ב-TMI אמש אודות הסטורי ששיתפה במהלך צילומים בו התלהבה ש"כולם כולל כולם צופים בו".

למרות שבסך הכל היה נסיון ניחוש להבין מי זה "כולם כולל כולם" כולל גיחוך קטן על הביטחון העצמי המופרז של הדוגמנית שחושבת שהיא הכי מעניינת וכולם צופים בסטורי שלה, הגיעה תגובה נזעמת מצידה. בפוסט ארוך ומושקע פנתה רודינה למיקי לוין ולצד שלל קומפלימנטים שגרמו להסמקה היא הסבירה את משמעות המשפט "כולם כולל כולם": 

"גברת מיקי לוין הנכבדה כנראה שזה דפוס התנהגות שלא ניתן לשנותו. בכיפור את נוהגת לשלוח סמס ולהתנצל על כל השנה שאת ממציאה שקרים ודברים שאת ממציאה מהראש. אז אני רוצה לסדר את התמונה שגררה המון תגובות אז אני כאן כדיי לענות חד משמעי. שמה שנאמר בסרטון רחוק מהמציאות שאת כתבת ודמיינת לך והאמנת לעצמך באייטם המיותר הזה. מה שהתכוונתי ״כשכולם כולל כולם צופים״ הכוונה הייתה שהתוכנית ה"טוב מכולם" צולמה גם באוקראינה וכחלק מהצופים שצופים בסטורי שלי הם גם מאוקראינה כולם כולל כולם. אין שום צורך להכניס שמות ואנשים שלא קשורים לאמרה הזו! המשך סופש מהמם לכולם. מקווה שבאייטם הבא שלך לפחות תכתבי שורה שתהיה נכונה וקרובה למציאות."


 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


אז אתם מוזמנים לחזור לאייטם הקודם, עכשיו שאתם מבינים מי הם "כולם". כשרוסלנה התכוונה חד משמעי לכל האוקראינים באוקראינה, כולל כולם שצופים בה, וזה הרי ברור מאד מהמשפט החד משמעי הזה. עכשיו אחרי שהובהרה הסוגיה דפוס ההתנהגות יישאר, וגם ביום כיפור הבא תזכה רודינה למסרון התנצלות שינקה את המצפון ויטעין בכוחות מחודשים לשנה הבאה. ואגב רוס, אם את פונה באינסטגרם עם מסר חשוב לא רצוי שלפני הכל תסירי את החסימה? שיהיה גם לך המשך סופש מהמם!.





קצת התעצבנה. רוסלנה רודינה (צילום: צ'ינו)
קצת התעצבנה. רוסלנה רודינה (צילום: צ'ינו)

אולי האישיו הוא בכלל בגלל אייל?
אולי האישיו הוא בכלל בגלל אייל?