התבוסה של נבחרת ישראל לאלבניה ביום ראשון האחרון (3-0) הייתה כאין וכאפס לעומת התקרית בין אייל ברקוביץ' להתאחדות לכדורגל שאירעה לפני המשחק. הכל החל כשברקוביץ' ניגש לממש את זכותו לקבל כרטיס חינם מתוקף היותו שחקן עבר של הנבחרת, אך נדהם לגלות כי קיבל מההתאחדות כרטיס כאחד האדם ולא ליציע הכבוד. ברקו, כמו ברקו, לא היה מוכן לעבור בשתיקה על השפלה שכזו ויצא בשצף–קצף נגד אנשי ההתאחדות, שלטענתו מילאה את יציע הכבוד במקורבים ופגעה בכבודו. רק אחרי דין ודברים נאותו בהתאחדות לשדרג את ברקו.

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, מסר בתגובה: "נכון, הייתה טעות בצבע הסרט שניתן לו, ירוק במקום צהוב, כפי שניתן לכל שחקן נבחרת עם 30 הופעות. העניין תוקן".

ברקוביץ' סירב להגיב.


אייל ברקוביץ' (צילום: עדי אבישי)
אייל ברקוביץ' (צילום: עדי אבישי)

>ח"כ אראל מרגלית לא יופיע ב"שבת תרבות" בעפולה, בהנחיית אלי לוי, כתב ערוץ 10, אף על פי שסוכם ואף פורסם על הגעתו לאירוע. הסיבה, אומרים המארגנים: הח"כ התעקש להופיע ראשון ולא יחד עם ח"כ שרן השכל מהליכוד. לטענתם, הם ניסו כל השבוע לשכנע את מרגלית, אבל היו די המומים מהנחרצות שלו. בסופו של דבר הרימו ידיים ועיצבו את המודעה מחדש.

ממארגני "שבת תרבות" בעפולה נמסר: "אנשיו של ח"כ מרגלית הודיעו כי הוא מסרב לעלות שלישי לבמה וגם לא מעוניין להופיע עליה ביחד עם ח"כ שרן השכל. 'שבת תרבות' בעפולה שיתקיים ב–24.6 ימשיך להיות אטרקטיבי ומלא בכותרות".

ניסן זאבי, יועץ התקשורת של ח״כ מרגלית, לא בא בשניים?

"בניגוד למה שנאמר, אני אישית דיברתי עם מנהל המתנ"ס שלושה שבועות לפני האירוע כדי לבטל, נוכח בעיות לו"ז. אין מקום לתיאוריות אחרות".

אראל מרגלית (צילום: פלאש 90)
אראל מרגלית (צילום: פלאש 90)