זוכרים שליאורה סיפרה לכם על בן משפחה של בן-אל תבורי, שטען שהכוכב נוטה להתעלם מבני המשפחה? אז בשבוע שעבר הגיע בן–אל לחתונה של אחותו בת-אל באיחור אופנתי והקציב לאירוע 60 דקות מחייו, שלאחריהן חתך. וכל זאת, לדברי נוכחים במקום, לא לפני שהספיק להסתכסך עם חברת ילדות של אחותו, שביקשה לצלם אותו עם אביה.

וכך מספרת חברת משפחה שהייתה עדה לאירוע: "הוא התנהג בצורה בוטה והשפיל אישה נשואה ואם לילד שבסך הכל ביקשה תמונה לאבא שלה. אני מכירה את הבחורה ונפגעתי בשבילה. הם היו פעם חברים טובים, אבל הוא שכח מאיפה הוא בא".

בן אל תבורי (צילום: אור גפן)
בן אל תבורי (צילום: אור גפן)


ליאורה גם מצאה את הבחורה שלכאורה בן–אל השפיל אותה ושמעה ממנה את הציטוט הבא: "מפאת כבודו של בעלי אני לא מתכוונת להגיב, אבל שוקלת הגשת תביעת לשון הרע ושיימינג נגדו".

אורון חלפון, המנהל האישי של בן־אל, מסר בתגובה: "לא היה ולא נברא וכמובן אין תגובה".

אבל לא שמעת מה היה?

"אני יודע כל פיפס. בכל מקרה, אין תגובה".

>סער שיינפיין, פליט "האח הגדול" מעונה נשכחת, נראה מאושר למדי מהמגורים בפורט לודרדייל פלורידה לאחר שהתחדש בדרכון אמריקאי. ואף על פי שפעם היה קואופרטיבי ואפילו מדי, העדיף הפעם שיינפיין שלא להגיב לליאורה.

סער שיינפיין (צילום: פלאש 90)
סער שיינפיין (צילום: פלאש 90)

>השף אביב משה ואשתו מאיה גיגי מבשלים תינוק/ת בבטן, הראשון/ה שלו, השני/ה שלה. גיגי: "אנחנו יודעים מה המין, אבל לא רוצים לדבר על זה".

אביב משה, מאיה גיגי (צילום: ניר פקין)
אביב משה, מאיה גיגי (צילום: ניר פקין)

>סביון כמרקחה: איציק ספקטור ודנה וקסלר–ספקטור, לשעבר מלכת היופי והיום עקרת בית ומתנדבת בעמותת הכלבייה ואם לארבעה, החליטו להשכיר את בית המידות בסביון ולעקור לבית אחר באותו יישוב. שלושה חודשים אחרי כן התברר שהשוכר לא עמד בנטל התשלומים ודנה ואיציק נאלצו לעזוב את תוכנית שיקום השכונה ולחזור לגור בביתם.

דנה וקסלר: "מתנהלת תביעה נגד הברנש ואשתו. מעבר לכך איני מעוניינת להגיב. יום טוב".