חשבתם שלעשות תפקיד ראשי בסרט הוליוודי מצליח יביא את המיליונים? אתם טועים ובענק! גל גדותממש לא התעשרה מהסרט האחרון.  אתרי הבידור בעולם חושפים את החוזה הסודי של השחקנית הישראלית הכי מדוברת בעולם לבין הפקת הסרט וונדרוומן, והם בשוק!

הסרט שיצא לאקרנים בחודש החולף הפך בין לילה לאחד הסרטים המצליחים והמדוברים של השנה עם ביקורות משבחות ומהללות ועם הכנסות אדירות של למעלה מחצי מיליארד דולר עד כה. היינו מצפים שגם הכוכבת הראשית תשתכר בהתאם אבל אתרים בחו"ל מפרסם את שכרה הסודי של גדות ולטענתם הוונדרוומן הישראלית קיבלה שכר זעום של 300 אלף דולר בלבד לסרט.

גם השטיחים האדומים לא שווים את זה? גל גדות (צילום: גטי)
גם השטיחים האדומים לא שווים את זה? גל גדות (צילום: גטי)


אז נכון שהיא קיבלה תהילת עולם ופרסום אבל גדות כאמור סגרה חוזה עבור השתתפותה בשלושת הסרטים "באטמן נגד סופרמן", "וונדרוומן" ו"ליגת הצדק" ועל פי הדיווחים באתרי הבידור בחו"ל גדות תקבל את אותו סכום עבור כל סרט כלומר 900 אלף דולר סה"כ. האתר שתוהה האם גם גבר שיוביל סרט גיבורי על בסדר גודל כמו זה יקבל שכר זהה בירר וגילה כי הנרי קאביל קיבל 14 מיליון דולר עבור השתתפותו בסרט הראשון של סופרמן "איש הפלדה". עוד לא ידוע אם במקביל לסכום שנסגר זוכה גדות בנוסף גם לבונוסים שמנים על פי הצלחת הסרט, ולתשלומים עבור מסע יח"צני לסרט אבל כך או כך, במידה והסכומים נכונים, מדובר בשכר נמוך מאד במונחים של הזירה ההוליוודית.

לפחות יש לה שומרי ראש (צילום: גטי)
לפחות יש לה שומרי ראש (צילום: גטי)





קצת מבאס לא? (צילום מסך)
קצת מבאס לא? (צילום מסך)