ליאורה שמחה לבשר שעוד מחלוקת כספית עם צביקה פיק הסתיימה. הפעם מדובר בנועה קירל הצעירה, שהסכימה להתייצב להופעה משותפת ומילאה את חלקה, אבל פיק קצת התמהמה בהעברת חלקו. בתגובה, קירל - קטנה קטנה אבל לא פראיירית - דרשה, איימה בתביעה וקיבלה.

רוברטו בן שושן, הסוכן של קירל, כסף סופרים בירידה מהבמה?

"אין תגובה".


ופיק, שקיבל פנייה אישית מליאורה, בחר שלא להשיב.

לא יפה. צביקה פיק ( צילום: יח"צ)
לא יפה. צביקה פיק ( צילום: יח"צ)

>שר האוצר משה כחלון והמועמד לראשות מפלגת העבודה אבי גבאי היו בחודשים האחרונים בנתק מוחלט, מאז שגבאי התפטר מהממשלה. הם גם הקפידו להביע באוזני מקורביהם ובפומבי אכזבה הדדית, אבל באחרונה היחסים הופשרו, ובשבת תרבות ברמת ישי סיפר גבאי למנחה אלי לוי מערוץ 10 ש"השבוע דווקא הסתמסנו", אבל סירב להרחיב.

יועץ התקשורת של כחלון מסר כי הדברים שאמר גבאי אינם נכונים. ואילו ממטה גבאי נמסר: "כל מי שקרא את תוכניתו המדינית של אבי גבאי יודע שהוא רודף שלום".

משה כחלון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
משה כחלון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

>לאה גלובוס הגיעה נטולת יורם לחופשת מולדת, ומתפנה כדי לפזר את עננת הערפל ואת גל השמועות על כך שהיא ובעלה כביכול עזבו את ישראל.

לאה גלובוס, לא זזים מהארץ?

"זה כל כך הזוי שאומרים שיורם לא יכול להיכנס ארצה. יורם מפיק סרט עם הבן שלנו ועושה את מה שהוא הכי אוהב לעשות. בגלל האירוע שעבר הוא לא הגיע לזמן קצר, וברגע שיסיימו לצלם את הסרט בעזרת השם נגיע לכמה חודשים. כשיש ילדים בחו״ל אז מחלקים את הזמן בין כאן לשם. אחרי האירוע מבינים אחרת את החיים".