לפני כחודש חשפה אביבית בר זוהראת החבר העשיר שלה צחי ועכשיו זה הזמן לחשוף את הישבן העסיסי שלה שדי מזכיר לנו תמונות של כוכבת הטראש הבינלאומית קים קרדישיאן. בר זוהר שמעלה בשגרה תמונות פרובוקטיביות לרשתות בחרה לעלות תמונה של ישבנה הבולט תוך כדי שהיא מנשקת את בן הזוג במהלך חופשה רומנטית וקסומה בג'מייקה במלון יוקרתי באיי קיימן. את התמונה שיתפה לצד הכיתוב: "תמונה של אהבה אמיתית כנה וטהורה, צחי שלי מטורפת עליך בכל רמח אבריך, אין דברים כמוך , תודה על טיול מושלם שרק התחיל, אתה אהבת חיי".



למרות גילויי האהבה זכתה בר זוהר ללא מעט תגובות נזעמות, והפעם לא על התמונה הפרובוקטיבית כי אם על גילויי האהבה הטהורים, שהכסף הוא לא המניע בהם. "תפסת לך דג שמן" רשמה אחת הגולשות אחר רשם "מעניין אם האהבה הטהורה והאמיתית הזאת לטענתך הייתה אם לא היה לו כסף".



בר זוהר לא נותרה אדישה להאשמות והגיבה: "היו לי הרבה מאד גברים עשירים שלא עניינו אותי ולו בקצת ולכן לא המשכתי במערכת היחסים שלי איתם. אצל צחי מצאתי נשמה אמיתית וטהורה, נפש זכה ולב של מלאך. כשמוצאים דבר כזה בחיים האלה לא עוזבים גם אם יש כסף וגם אם אין כסף. אז נכון לצחי יש את הפריבילגיה שיש לו כסף אך זה כאין וכאפס לאישיות שלו".

כבר יצאו לאור. אביבית בר זוהר וצחי (צילום: אור גפן)
כבר יצאו לאור. אביבית בר זוהר וצחי (צילום: אור גפן)