כוכבת הדוקו ריאליטי "איט גילז" אדל בספלוב חתמה לאחרונה חוזה מפתיע בעולם הילדים. בספלוב עתידה להגיש פינה קבועה בתוכנית האירוח היומית של ערוץ הילדים "הכל טום" בהנחייתו של טום באום. רגע לפני שתעלה העונה השלישית של התוכנית בכיכובה, מצטרפת בספלוב לעולם שונה לחלוטין.

מקורבים מוסרים שבספלוב ניהלה מגעים זמן רב עם הערוץ וממש לאחרונה הבשילו התנאים והחל מהשבוע תתייצב באופן קבוע לצילומי הפינה החדשה. בספלוב שעד לאחרונה כיכבה בתוכניות ריאליטי אחרי שהתגלתה ב"מירוץ למיליון" שם כיכבה יחד עם טום קשתי ומשם המשיכה לדוקו ריאליטי.

בין הקמפיינים והסדרה עם החברות, בספלוב מתחזקת חשבונות ברשתות החברתיות עם מאות אלפי עוקבים ומיליוני צפיות ב'סטורי' ועושה את המעבר החשוב בקריירה שלה עם הגעתה לערוץ הילדים כשהיא מלווה בהתרגשות רבה. בספלוב נערכת לתפקיד החדש ואף לקחה לאחרונה שיעורי הנחייה וקריאה מטלפרומטר. האם זה אומר שלא תראו יותר תמונות שלה בבגדי ים קטנטנים? נקווה שלא.


עם החבר מאץ'. אדל בספלוב (צילום: יהודה בן יתח)
עם החבר מאץ'. אדל בספלוב (צילום: יהודה בן יתח)

מיריב נתי יצוג נמסר: "הפרטים נכונים אנחנו מלאים גאווה. אדל היא אדם עם ערכים, אמות מידה והמון כישרון שמתאימים לערכי הערוץ ואין לי ספק שזה המקום המתאים עבורה. דחינו לא מעט הצעות ואנו מברכים על הבית החדש והראוי הזה".


 

A post shared by אדל בספלוב (@adelbespalov) on


 

A post shared by אדל בספלוב (@adelbespalov) on