הדרמה במשפחת תבורי מסרבת להיגמר. בעוד שזוגות מאוהבים כדוגמאת אגם רודברג והחבר דור קובינר עוברים לגור יחד, בן אל תבורי שרק לפני שבועיים איחד כתובות עם בת הזוג אורטל עמר החליט כנראה שזה לא זה, והשניים פירקו את החבילה. הצעד הראשון של בחור רווק ומפורסם שבנות רודפות אחריו הוא כמובן להכריז ברשתות החברתיות, כך שבן אל מחק את כל התמונות המשותפות שלו עם עמר, שהייתה בת הזוג הצמודה שלו בשנה וקצת האחרונות.

מקורבים לזוג מדווחים כי יחסיהם עלו על שרטון אבל הם עדיין מאוהבים וקאמבק הוא אופציה על הפרק. אבל כאן זה לא נגמר, תבורי שיתף הבוקר (חמישי) פוסט ארוך, אותו הקדיש לחצי השני שלו סטטיק, השותף שלו למקצוע וכך כתב "יש ילד שקוראים לו לירז! או בכינויו סטטיק/סטטבוי. אח שלי דם שלי אני כלכך אוהב אותך אני לא יודע איך להודות לה׳ על זה שהכניס לי אותך לחיים הראת לי את האור את הדרך ונתת לי הרגשה שהכל אפשרי. אתה הבנאדם היחידי !!! שהיה לצידי בכל רע וגם בכל טוב אני אוהב אותך ומאחל לנו עוד שנים מאושרות ביחד ! ומעריך כל רגע איתך!" וחתם והוסיף, "היום אני מבין את המשפט שמור אותי מאוהביי ומשונאי אשמר בעצמי"



כנראה שייקח זמן עד שנבין מה קרה בין השניים, ולמה דווקא סטטיק הוא זה שהיה לצידו בכל הרגעים הטובים והרעים, אבל סביר להניח שעם הזמן השדים ייצאו מהארון. 

אורון כלפון מנהלם של סטטיק ובן אל מסר: "אינני מגיב על חייהם האישיים של מיוצגיי"



 

A post shared by ortal_amar (@ortal_amar) on


 

A post shared by ortal_amar (@ortal_amar) on


 

A post shared by ortal_amar (@ortal_amar) on