ההודנה המפתיעה של העשור שייכת לקרן מיכאלי ואילן בן–דב: לאחר הגירושים שכללו השמצות וחילופי האשמות הדדיים בתקשורת, חלה רגיעה. בשישי האחרון התחתן רון, אחיה של קרן, במלון היוקרתי "אלמא" בזיכרון יעקב. בן–דב ומיכאלי הפתיעו והגיעו עם שלושת ילדיהם המשותפים, במשהו שהיה ורוד ונראה פייק. האמא, אורלי מיכאלי, קיבלה את הגרוש בזרועות פתוחות.

קרן מיכאלי, איך נהיה הקאמבק?

"אין תגובה, יפה שלי".


אורלי מיכאלי, את סולחת לאילן?

"מצטערת, אני לא מתראיינת לעיתונים".

ואילן בן–דב לא מתייחס לליאורה ומסרב להגיב.

קרן מיכאלי, אילן בן דב (צילום: קוקו)
קרן מיכאלי, אילן בן דב (צילום: קוקו)

קלוד ברייטמן (67), אלמנתו של רו"ח יגאל ברייטמן ז"ל, שנהרג בתאונת מטוס ונישל אותה מעזבונו, נראתה לאחרונה בסביבתו של גבר נאה מאוד, גרוש בן גילה. מדובר בד״ר גיל מיליקובסקי, שאבא שלו ואבא של ראש הממשלה בנימין נתניהו הם אחים. מתברר שמיליקובסקי, השוהה דרך קבע בלוס אנג'לס, הגיע לישראל בנסיבות מצערות, לאחר שאביו עזרא נפטר בשיבה טובה בשבוע שעבר. ליאורה, שהתרשמה עמוקות מהרזומה של הקוזין, ביקשה לשלוח תנחומים.

שלום, ד"ר מיליקובסקי, משתתפת בצערך על מות אביך. ביבי ושרה היו בהלוויה ובשבעה?

"מה כתובת האי־מייל שלך? אשלח לך ארבעה הספדים - של ביבי, של השגריר יצחק מאיר, של אחי ושלי ביו־טיוב, כשזה יפורסם. תהיי איתי בקשר בעוד שבועיים. את יכולה לצפות ביו־טיוב בהספד לאמי האהובה, רות מיליקובסקי ז״ל".

ומה לגבי הגברת קלוד ברייטמן?

"קלוד ואני חברים, אבל אנחנו בהחלט לא יוצאים. תודה על ההתעניינות".

מוזר.

"אני לא יודע מאיפה את משיגה את האינפורמציה שלך, אבל אחד מבני דודי חשב שקלוד היא אשתו של השגריר יצחק מאיר, רק כי הם היו ביחד בהלוויה. תפיסה היא לא בהכרח מציאות, לא כך? לילה טוב".

קלוד ברייטמן, שמעתי שאת וד"ר מיליקובסקי מבלים יחד. את רוצה לספר לי קצת מעבר לזה?
"לא, לא ממש, לא. אני לא רוצה לדבר עליו".

בנימין נתניהו (מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו (מרק ישראל סלם)