כישלון או הצלחה? רק בשבוע שעבר קראתם כאן ב- TMI על הסכום העצום, ששבר אפילו את השיא של אייל גולן שעתיד לקבל הזמר עומר אדם עבור הופעותיו בחנוכה ובנוסף זאת השנה הראשונה שמופעי הפסטיגל שמתקיימים מדי שנה בחג לא ייערכו בשבתות בגלל אדם ששומר שבת וסירב להופיע בשבת בעד כל סכום שהוצע לו.

זאת לא הפעם הראשונה שאמנים מבקשים לא להופיע בפסטיגל ביום המנוחה אך זאת השנה הראשונה שמפיקי הפסטיגל נענו לבקשת טאלנט והחליטו לסגור את הקופות בשבתות, שהם הימים היחידים הנוחים לאוכלוסייה החילונית שרובה עובדת במהלך החג. אתרים דתיים מיד חגגו על הבשורה ובירכו על ההחלטה של הפסטיגל לשמור שבת בזכות הזמר המצליח אך ההחלטה יוצאת הדופן הצליחה לעורר את זעמה של האוכלוסייה החילונית ו"תנועת ישראל חופשית" – התנועה המובילה בישראל לשינוי יחסי הדת והמדינה, שפנתה לכל הציבור החילוני בקריאת מחאה להחרים את הפסטיגל השנה ולא ללכת למופע באף אחד מימי השבוע.



מהפסטיגל מסרו: "ראשית אנחנו שמחים מאוד על העניין הרב שהפסטיגל מעורר, למרות שחנוכה עדיין רחוק. לוח המופעים עדיין לא ניסגר, אך אנחנו יכולים להרגיע כבר כעת את ציבור ההורים ולהבטיח כבר כעת כי לכל הורה תהיה אפשרות למצוא מועד נוח כדי לבלות עם ילדיו בפסטיגל".

העצומה. (צילום מסך פייסבוק)
העצומה. (צילום מסך פייסבוק)

לא אשם? עומר אדם (צילום: ניר פקין)
לא אשם? עומר אדם (צילום: ניר פקין)