שרת התרבות מירי רגב הגיעה למסיבת הסגירה שעשתה לילך יפה במועדון "גנקי", וזכתה לקבלת פנים חגיגית וקולנית מעינת שרוף, שהציגה אותה בפני הקהל כ"מירי רגב שרת החינוך". רגב התעלמה, אבל כששרוף חזרה על הטעות בפעם השנייה, הסתכלה עליה רגב וסחה: "את מסבכת אותי עם בנט, אני שרת התרבות".

שרוף, עברת סדרת חינוך?

"אני משחקת עכשיו בסדרה לערוץ 10 שנקראת ‘ויקי ואני'. אני משחקת את אמא של מגי אזרזר, ומגי בסדרה היא שרת החינוך ומכאן הבלבול. פשוט כל השבוע אני בצילומים עם תפקיד מרכזי, ומפה יצאה הטעות בהגדרת התפקיד".


העיקר שיש תירוץ. עינת שרוף (צילום: אביב חופי)
העיקר שיש תירוץ. עינת שרוף (צילום: אביב חופי)

>הדרמה האמיתית של התערוכה "סיפורים לפני השינה", שהוצגה בגלריית החווה בחולון, התחוללה דווקא מאחורי הקלעים. מתברר שגלית לוי, שהייתה אמורה להציג דגם שיצרה לאירוע, הבריזה ברגע האחרון עם הדגם שלה, והשאירה את אוצרת התערוכה, נורית טל טנא, ללא מילים ועם חלל ריק. מי שהציל את המצב היה ירון מינקובסקי, שגויס בהתראה קצרה להכין דגם נוסף חוץ מהדגם שכבר הציב.

גלית לוי, את יודעת שהשם שלך נשאר על ההזמנה?

"הרעיון מאוד נחמד, אבל נכנסה לי נסיעה ליוון ופגישה עם חברת בגדי ים ענקית לשיתוף פעולה בחו"ל עם צילומים לקטלוג. זה נפל על התערוכה, אז לא יכולתי בסוף".

נהנית ביוון?

"חזרתי עם אצבע שבורה ברגל".

מינקובסקי, על תקן מ"מ?

"אני לא מעוניין להגיב".

נורית טל טנא, נערה ממש אוצר.

"אנו שמחים על כל המעצבים שלוקחים חלק בתערוכה. אנו מזמינים את הציבור להגיע וליהנות מתערוכה צבעונית שהכניסה אליה בחינם".

גלית לוי (צילום: ניר פקין)
גלית לוי (צילום: ניר פקין)

>תלמה נסיעות נבחרה כנציגה הרשמית של אנשי בורסת היהלומים בנסיעות העסקיות שלהם מעבר לים. לחגיגות ההסכם התכנסו אנשי תלמה ובורסת היהלומים. ליאורה אפילו מפרגנת עם תמונה של ארז שמול, בעלי תלמה נסיעות, עם נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש.

ארז שמול, יורם דבש (צילום: יח"צ)
ארז שמול, יורם דבש (צילום: יח"צ)

>גל פרידמן, האלוף האולימפי שלנו, יוביל טיולי סאפ ליעדים קרובים ואקזוטיים בחו"ל בשיתוף פעולה עם אקטיב פלאנט. 

גל פרידמן (צילום עצמי)
גל פרידמן (צילום עצמי)