התהילה חולפת ואיתה האהבה? יש מצב שכן. כמעט ארבעה חודשים עברו מאז יצאו אנדל קבדה ועדן סבן מבית האח הגדול, שם ניצת הקשר בינהם שהחזיק עד כה יפה, והם החליטו לפרק את החבילה. רק לפני חודש, השניים הורידו לכם את הלב כשקבדה מחק את חשבון האינסטגרם שלו וסבן הסירה את כל התמונות המשותפות וכולם חשבו שהם נפרדו אך הם טענו כי לא מדובר במשבר אלה רצון להתרחק מאור הזרקורים.

מאז, קבדה חזר לרשתות והם אפילו חזרו להעלות תמונות שלהם יחד עם הכלבה החדשה, איתה הם מתגוררים יחד בדירה שכורה ביפו. אממה, נראה שלאחרונה היה שבר ביחסים שהוביל לפרידה, והם כבר לא עוקבים אחד אחרי השניה ברשתות החברתיות ומקורבים לזוג מספרים שהשניים נפרדו בימים האחרונים, בינתיים אף אחד עוד לא עזב את הדירה המשותפת.

לא צלחו את החיים האמיתיים. (צילום: אינסטגרם)
לא צלחו את החיים האמיתיים. (צילום: אינסטגרם)


להזכירכם, היו שלושה זוגות שהכירו בבית האח הגדול, הזוכה הגדול בדירה ובבחורה אביחי אוחנה שיוצא עם מעיין אשכנזי ושני גולדשטיין ועומר גורדון. קבדה וסבן היו הזוג השלישי ונראה שעכשיו נשארו רק שני זוגות במערכה. בסקר שנערך ב- TMI בחודש אפריל האחרון, הגולשים נשאלו מי לדעתם מהזוגות יפריד כוחות ראשון, ודווקא הזוג הנפרד היה הניחוש השני של רוב הגולשים. אז שיהיה בהצלחה לנותרים.

עדן סבן סירבה להגיב בשלב זה לידיעה.

חבל. (צילום: אור גפן)
חבל. (צילום: אור גפן)