לכל המעריצים/ות של שיר אלמליח אתם עומדים להגשים חלום. הדוגמנית הלוהטת שמבלה את מרבית זמנה מיוזעת בחדר הכושר, מעמידה למכירה פומבית את בגדי הספורט המשומשים שלה באתר Mine . שם תוכלו למצוא חליפת ספורט עם נעליים תואמות שספגו בעבר את הזיעה של הכוכבת.

אלמליח פתחה את המלתחה שלה וויתרה על מספר פריטים, בין האהובים עליה, ביניהם גם אוברול המזל שלה אותו לבשה בבית האח הגדול והכל לטובת מכירה פומבית שכל הכנסותיה הן תרומה לעמותות. יום הצילומים נערך בביתה החדש במתחם בלו, אליו עברה אלמליח רק לאחרונה אחרי שעזבה את דירתה הקודמת בראשון לציון.  כשנשאלה על הזוגיות הטרייה עם צלם האופנה ג'וזף קארדו סיפרה בחופשיות "קשר בין יבשתי זה כיף כי טסים הרבה, מדברים הרבה בטלפון מדי יום, בגדול זה מאוד נוח וטוב לנו." עוד הוסיפה "אחרי אלרואי אני מרגישה שזה הזמן שלי ועכשיו זה העתיד."

מתה על עצמה. שיר אלמליח (צילום: עופר חן)
מתה על עצמה. שיר אלמליח (צילום: עופר חן)


קיבלתם הצצה לחדר השינה
קיבלתם הצצה לחדר השינה

עוד השתתפה בפרוייקט המבורך, הפרודה הטרייה דנה גרוצקי, שבשבוע שעבר פורסם כי היא ובעלה מתגרשים אחרי שלוש שנים וחצי של זוגיות ובת אחת משותפת וסיפרה לראשונה על התחושות הקשות שהיא עוברת. "בעבודה בתכנית יצא לי במהלך השנים לראיין המון זוגות שהתפרקו. זה נהיה כאילו חלק ממעגל החיים, תוספת ל"באושר ובעושר" של דיסני שלהבדיל מהפנטזיה של השמלת נסיכות, לא הכינו אותנו אליה מאז שהיינו ילדות. זה תמיד נראה לי לא קשור אלי, ורק עכשיו אני מבינה את הקושי והכאב שבאים עם זה. מזל שיש לי משפחה וחברים מדהימים שעוטפים אותי באהבה 24/7."

גרוצקי תציע במכירה הפומבית שמלה שחורה קלאסית שלדבריה התאימה לימים אחרים בחייה בהם פחות הקדישה זמן מחייה לתזונה ולכושר והיום השמלה היא כמה מידות מעליה. עוד תוכלו למצוא פריטים של ג'ני צ'רוואני, דנה זרמון ודפנה לוסטיג.

תקופה חדשה. דנה גרוצקי
תקופה חדשה. דנה גרוצקי

ביוש לשמלה שכבר לא מתאימה
ביוש לשמלה שכבר לא מתאימה

בוקר טוב? דפנה לוסטיג
בוקר טוב? דפנה לוסטיג

קצת מבולגן? דנה זרמון
קצת מבולגן? דנה זרמון