כשאמיר פרישר גוטמן גילה שאובחן בשוגג כחולה סרטן, הוא התחיל חיים חדשים, "נולד מחדש" הוא קרא לזה. שנה עברה, ומאז הוא התחיל לעבוד על מחזמר המגולל את הסיפור שלו, הצטלם לדוקו ריאליטי "מחוברים" וגולת הכותרת שלו הייתה סדרת הרצאות פתוחות על כל מה שלמד במהלך התקופה הקשה בחייו.

לסדרת ההרצאות החליט לקרוא "על החיים ועל המוות- מה למדתי מכל זה", התמונה שנבחרה להתנוסס על הכרזה, ובעמודי הרשתות החברתיות שלו זה פריים שלו בתוך הים, המקום שהביא אותו להילחם באגרסיביות בפעם השנייה על חייו, ללא הצלחה.

באחד הסרטונים שצילם כדי לקדם את ההרצאה שלו, הוא נמצא סמוך לחוף הים שליד ביתו וסיפר על ה"פלא המופלא" שהוא יכול ליהנות ממנו. "קחו לדוגמא את החוף הזה, הוא נמצא ממש ליד הבית שלי. לא תמיד הייתי עוצר ליהנות מהדבר המופלא הזה אבל היום חלק מהדברים שלמדתי במהלך המסע המופרע שלי זה ליהנות מכל רגע ולמצוא את השלווה שלי והחופש שלי גם אם אני לא נמצא בחופשה מעבר לים. חוץ מזה למדתי עוד הרבה דברים חשובים שיכולים להציל גם את החיים שלכם".


צירוף המקרים המוזר של אהבה גדולה לפלא הטבע של הים, שנקשר פעמים רבות בדרכים כאלה או אחרות לחייו, מזעזעות באופן טרגי של המצב בו נמצא פרישר גוטמן עכשיו. הזמר האהוב, שוכב בבית החולים ונלחם על חייו אחרי שניסה להציל את אחייניתו בת ה-5 מטביעה, שלבסוף היא ניצלה והוא הגיע לאפיסת כוחות ונפטר היום (ראשון).  

 

A post shared by mamdursky (@mamdursky) on