"רוצה לשלוח לך את הצילומים שתראה כמה נקי וטהור אתה, וכמה שמחה הייתה ביום הארור הזה" מיכל אמדורסקי ששהתה עם אמיר פרישר גוטמן, חבריו ומשפחתו באותו בוקר שבת בחוף הים מעלה לחשבון האינסטגרם שלה תיעוד מאותו בילוי, מספר דקות לפי האסון הנורא השני שפקד את משפחת פיי גוטמן.

בעוד החברים מהתעשייה מסרבים לעכל את מותו הטראגי של פרישר גוטמן, גם חברתו הטובה ביותר  שנכחה לצידו ברגעיו האחרונים מסרבת להיפרד ומשחררת זיכרון אחרון. אמדורסקי העלתה סרטון ממסיבת חגיגות תאריך היום הולדת החדש שערכו לפיי גוטמן ז"ל בחוף עתלית הארור שלקח את נשמתו. בסרטון נראים כולם חוגגים לרקע צלילי הלהיט I Feel IT COMING .

אמיר פרישר גוטמן ומיכל אמדורסקי (צילום מסך אינסטגרם)
אמיר פרישר גוטמן ומיכל אמדורסקי (צילום מסך אינסטגרם)


אמיר ברגעיו האחרונים, נראה מאושר מתמיד, שליו ורגוע , רוקד לצלילי השיר ומנשק את חברתו הטובה. אלו היו הדקות האחרונות לפני שטבע בניסיונו להציל את האחיינית שלו. לצד הסרטון המרגש שלא ישאיר אף עין יבשה כתבה :"לא מספיקה להסתכל על התמונות מאתמול, על הים שאתה כל כך אוהב, כמה מאושר אתה, שמח, רגוע ומבסוט סוף סוף. והים השטן ברקע שלקח אותך מאיתנו. לא יכולה. רוצה לשלוח לך את הצילומים שתראה כמה נקי וטהור ושלו וכמה שמחה הייתה ביום הארור הזה תחזור בבקשה תחזור אלינו תחזור אליי, תחזור בבקשה"



 

A post shared by mamdursky (@mamdursky) on